top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל לירדן ומצרים (סיני) וטיפים בנושא ESIM

Updated: Sep 6, 2023

גם אם הנסיעה או השהייה שלכם בירדן ומצרים היא למספר שעות בלבד אסור לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל... נכון אתם רואים את ישראל והיא פה מעבר לפינה, אבל אסור לכם לשכוח שאתם נמצאים במדינה זרה על כל המשתמע מכך!



ביטוח נסיעות לחו"ל לירדן ומצרים | לא רשות! חובה!

אם רק הייתם יודעים כמה פעמים שמענו את המשפטים הבאים:

" בשביל מה לי ביטוח נסיעות לחו"ל, אנחנו סה"כ נוסעים לעקבה / טאבה למספר שעות וחוזרים... "

בשביל מה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל... ישראל קרובה ובכל מקרה שלא יהיה נעבור בשניות את הגבול בחזרה..."


אז זהו שלא! ברגע שעברתם את הגבול למצרים או ירדן אתם נמצאים בשטח של מדינה אחרת על כל המשתמע מכך. נכון, זו לא טיסה ארוכה אבל במידה ותזקקו לטיפול רפואי, או שתפצעו כתוצאה מספורט אתגרי/ספורט ימי או שתזדקקו לאיתור וחילוץ חס וחלילה חשוב שיהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל שייתן מענה מהיר ומיידי וידע לתפעל את האירוע ביעילות ומהירות.






ביטוח נסיעות לחו"ל לירדן ומצרים| איך בונים את הביטוח

יותר ויותר ישראלים יוצאים לגיחות של מספר ימים לסיני או טיול ג'יפים או מלון בעקבה וברחבי ירדן,

במידה ואתם מתכננים חופשה באחת מהמדינות האלו חשוב שיהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם.

נכון, ככל הנראה ביטוח כבודה אולי פחות מטריד אתכם, אבל ישנם מספר כיסויים חשובים שאסור בתכלית האיסור לוותר אליהם חברת פספורטכארד מאפשרת רכישה של מגוון כיסויים המתאימים גם לשהייה במצרים וירדן:

  1. איתור וחילוץ - גם סיני / מצרים וגם ירדן הם מדינות גדולות מאוד וישנם אזורים רבים המרוחקים שעות של נסיעה מעיר גדולה ובית חולים קרוב! ולכן, גם אם אתם מתוכניים לרבוץ בחושה של "יוסוף" בראש בורקה או טיול ג'יפים ברחבי ירדן מדובר בכיסוי חשוב.

  2. ביטוח נסיעות לחו"ל פוליסה בסיסית - רכישה של פוליסת ביטוח נסיעות ברובד הבסיסי תיתן לכם גבולות כיסוי של הפוליסה בגובה של 5,000,000 $ וכלולת בתוכה עשרות סעיפים ומקרים שאמורים לתת לכם מענה למגוון רחב של אירועים. ( גם הטסה רפואית במידת הצורך)

  3. כבודה - פה כבר מדובר בסעיף שנתון לשיקול דעתם, במידה ואתם טסים לשארם א'שייח אז רצוי לרכוש את הכיסוי לכבודה לכל מקרה שלא יהיה, מעבר לכך, כיסוי לכבודה כולל סעיפים נוספים שאינם קשורים ישירות לטיסה.

  4. נשים בהריון - מרבית חברות הביטוח מבטחות נשים בהריון עד לשבוע 32 בלבד, ודורשות רכישה של כיסוי ייעודי לנושא זה. במידה ואת בהריון, חשוב להצהיר על כך בפני חברת הביטוח ולרכוש כיסוי מתאים.

  5. ספורט אתגרי - מתכננים טיול ג'יפים, ספורט ימי או רכיבה על גמלים/סוסים חשוב להוסיף כיסוי לספורט אתגרי ( סטטיסטית מרבית התיירים בירדן ומצרים לוקחים חלק בפעילות אתגרית כל שהיא במהלך השהייה שלהם)

חבילות תקשורת ESIM בירדן ומצרים

חשוב לשים לב כי בגלל הסמיכות לישראל ( במיוחד אם אתם קרובים לגבול בצד הירדני או המצרי) ייתכן כי מכשיר הסלולר שלכם יבצע נדידת נתונים... ומפעיל הסלולר שלכם יחייב אתכם בהתאם. ולכן, אנו ממליצים בחום במידה ומכשיר הסלולר שלכם תומך בטכנולוגיית ה ESIM לרכוש חבילה תקשורת לירדן ומצרים ( וגם לסיני) דרך חברת Airalo או Esim של חברת wifly הישראלית:



התייחסות לאזהרות מסע בירדן ומצרים

שימו לב כי למרות שמדובר במדינות בהן יש לישראל יחסים דיפלומטיים יש להתעדכן לפני הנסיעה למדינות אלו באזהרות המסע של המועצה לביטחון לאומי לטובת הנחיות שוטפות לשהייה במדינות אלו.





פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page