top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

גם סיני וירדן זה חו"ל | בלעדי ללקוחות פספורטכארד - שאטלים למעבר גבול

Updated: May 4, 2023

בלעדי ללקוחות פספורטקארד שאטלים מחניון טווח ארוך באילת לגבול טאבה ללא עלות


גם סיני זה חו"ל!

זה הסלוגן שחברת פספורטכארד מקדמת בשבועות האחרונים, על מנת להעלות את המודעות לחשיבות הפעלת ביטוח נסיעות לחו"ל גם לפני יציאה לירדן או סיני. אתם מביניים נכון מבדיקה שערכנו ישנם ישראלים רבים שמוותרים על פוליסת הנסיעות לחו"ל בעת מעבר לסיני או ירדן. אז החלטנו לעשות סדר ובנוסף לצ'פר ולהקל עליכם את ההגעה למעבר הגבול!





ראשית: ישנה חשיבות גבוהה לרכישה של פוליסת נסיעות לחו"ל גם בעת מעבר לגיחה קצרה לירדן או מצרים ( סיני) נכון, זה קרוב, אבל במידה וחס וחלילה תזדקקו לשירותים רפואיים, חילוץ ואירועים אחרים הדורשים התערבות חשוב שיהיה לכם מענה.


בעת מעבר לסיני וירדן בדר"כ הפוליסה הבסיסית בתוספת כיסוי לאיתור וחילוץ תספיק, בנוסף, במידה ואתם מתכננים פעילות אתגרית כגון ( טיול ג'יפים בירדן, טיולים וטרקים יומיים טיפוס הרים וכדומה) חשוב להוסיף גם כיסוי לספורט אתגרי. ושוב אנחנו חוזרים ומזכירים, בסופן של דבר הפוליסת נסיעות שלכם היא אישית, וצריכה להתאים למצב הבריאות שלכם ( הריון, מצב רפואי קודם) ולפעילויות המתוכננת במהלך החופשה שלכם.



חברת פספורטכארד החליטה להרים את הכפפה ולתת שירות הסעות למסוף הגבול

רבים מהיוצאים לסיני מבדיקה נתקלים במצוקת חניה בעיר אילת, החניון לטווח ארוך מרוחק ממעבר הגבול בטאבה ועלויות ההסעה מהחניון למעבר הגבול גבוהות יחסית.


לכן במסגרת הפעילות להעלאת המודעות של חברת פספורטכארד , אנו שמחים לבשר כי בתחילת השבוע הבא (בין התאריכים 2.4.2023-14.4.2023 לקוחות אשר רכשו או ירכשו במקום ביטוח נסיעות יכולו לעלות בחינם על ה - PassportBus! אוטובוס ייחודי ללקוחות פספורטכארד.


כל מי שירכוש פוליסת ביטוח פספורטכארד יהיה זכאי להסעה ללא עלות מתחנת האוטובוס מחוץ לחניון טווח ארוך באילת ועד למעבר הגבול בטאבה*.


באיזה תאריכים ושעות יפעל השירות?

השירות יפעל בין התאריכים 14.4.23-2.4.23 בין השעות 05:00 ועד השעה 17:00, כל שעה עגולה


האם יש צורך להירשם מראש?

אין צורך להירשם לשירות מראש, יש להציג בעלייה לאוטובוס את פוליסת ביטוח הנסיעות שלך הפעילה במועד הנסיעה. הנסיעה תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד


מהיכן יצאו השאטלים?

השאטלים יצאו מתחנת האוטובוס מחוץ לחניון טווח ארוך באילת לגבול טאבה. להגעה לחניון טווח ארוך לחצו כאן


bottom of page