top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

איסלנד, הרי געש, קרח, וטבע ציורי | מסלול, טיפים וביטוח פספורטכארד

Updated: May 7, 2023

מטיילים רבים בשנים האחרונות גילו את איסלנד, בטיול עצמאי וטיולים מאורגנים. טיול שכולל בתוכו את כל מה שחובבי טבע מחפשים! החל מהרי געש פעילים, פסגות הרים מושלגות, טבע עוצמתי, נופים פנורמיים יחודיים וחוויה בלתי נשכחת הכולל מסעדות, מקומות לינה מיוחדים, מרחצאות חמים ואטרקציות חורפיות רבות.






אתרי חובה למטייל באיסלנד

את היום הראשון מרבית מהמטיילים מתחילים בנחיתה בשדה התעופה הבינלאומי קפלאויק. שוכרים שם רכב ומתחילים להתרגש. כארש הלינה ביום הראשון מתחילה "Reykjavik" . מקומות לינה מומלצים ב Reykjavik - לחץ כאן

ביום השני והלאה - מתחילים ! כביש מספר 1, הכביש המרכזי יוביל אתכם בימים הבאים לאטרקציות ייחודיות בכל רחבי איסלנד. להלן רשימה חלקית בהחלט של אתרי חובה באיסלנד:

פארק "Thingvellir" - אתר מורשת עולמי הכולל אזור וולקני הכולל הרי געש ושדות לבה.

פארק גייזר "Geysir" והגייזר "Strokkur" לביקור קצרצר ומרשים

מפל גולפוס"Gullfoss" - המרשים בקניון הנהר קוויטה . לינה באזור המפל לחץ כאן.

קרחון "Vatnajökull" הקרחון המרשים ביותר באיסלנד והגדול ביותר באירופה, המכסה כ 8% מהאי.

מצוקי "Dyrhólaey" (דירהולי) - צוק מרשים בגובה של מעל 100 מטר. הנקודה הדרומית ביותר באיסלנד. קרוב לעיירה ויק. בקצה הצוק מגדולר שניתן לבקר בו.

הוסאביק "Húsavík" - שיט ליוויתנים ואפשרות לינה במקום לחץ כאן

פארק זקיפי הלבה "Dimmuborgir" (דימובורגיר)- גן פסלים ענק טבעי ואחד הפופולארים בצפון איסלנד.

פארק" Skaftafell" ולגנות הקרחונים "Jökulsárlón" - הרים הגבוהים ביותר באיסלנד, קרחונים מפלים בעלי חיים יחודיים ונופים פנורמיים. אחת מהאטרקציות המרכזיות באזור היר שיט באזור הקרחונים באמצעות סירות אמפיביות.

הר "Hverfjall" - טיפוס לראש המכתש הוולקני בגובה של כ -400 מטר, ממוקם ליד החוף המזרחי, אתר מרשים ושופע בטבע מרהיב. ותצפית מרהיבה מראש ההר.

הבריר "Hverir" ומרחצאות החמים של "Myvatan" - אזור גיאותרמי, ריח הגופרית באויר. המקום המושלם על מנת לחוות את הפעילות הגיאותרמית של איסלנד במולא העוצמה, ומשם ממשיכים למרחצאות החמים. ניתן גם לשלב עם מסלול הליכה אל הר "Námafjall" .

הכפר "Seyðisfjörður" (סיידיספיורדור ) - אחד הכפרים הציוריים של איסלנד. ניתן לשלב עפ ביקור בפיורדים המזרחיים. יש באזור מספר מקומות לינה מצומצם לחץ כאן , ניתן גם לחפש מקומות לינה גם בEgilsstaðir.


טיול עצמאי באיסלנד דגשים וטיפים

  1. נהיגה עצמית - רוב רובם של המבקרים באיסלנד עצמאית מעדיפים לעשות זאת ברכב שכור, שימו לב כי באיסלנד נוהגים בצג ימים ועוקפים משמאל בדיוק כמו בישראל. ישנה הקפדה יתרה על נהיגה כחוק! שכרות וציות לחוקי התנועה ( יש לא מעט מצלמות מהירות לאורך כל כבישי איסלנד!) שימו לב לסוג הרכב שאתם שוכרים בהתאמה למסלול שבחרתם! מרכז איסלנד בדרך כלל דורש רכב 4X4. מומלץ לרכוש הרחבה לביטוח לכל מקרה שלא יהיה.

  2. טיול עם ילדים - בשנים האחרונות יותר יותר משפחות מגלות שאיסלנד מתאימה גם לטיול עם הילדים. בעיקר בגלל הנוחות, אחוזי פשיעה נמוכים, אוירה נינוחה. בטיול משפחות לאיסלנד תגלו שטבע וילדים הולכים לא רע ביחד

  3. הזוהר הצפוני - אחת מהתופעות המדוברות הקסומות של איסלנד, מופע מרהיב וצבעוני בשמי איסלנד. הזמן הטוב ביותר לצפייה בתופעה הוא בין החודשים ספטמבר לאפריל. מומלץ לצפייה בלילה ולא ירח מלא, שמיים נקיים מעננים. מומלץ להתייעץ עם תושבי המקום או לקחת אפילו טיולים בתשלום על מנת לא לפספס את התופעה המדהימה!


ביטוח נסיעות לאיסלנד של חברת פספורטכארד וביטוח נסיעות הראל

באופן כללי ניתן לרכוש ביטוח לחו"ל של כל חברת ביטוח. מניסיון של שנים חברות הביטוח המועדפות עלינו מבחינת השירות המקצועיות הניסיון והמודולריות של הפוליסה הן חברות הביטוח פספורטכארד הפניקס ביטוח לחו"ל והראל ביטוח נסיעות.


שימו לב לטיפים הבאים בנושאי ביטוח שכדאי להכיר:

  1. אנו ממליצים בחום כי כל הנוסעים יהיו מבוטחים באותה פוליסת נסיעות, חד משמעית! לא מומלץ לפצל את ביטוח הנסיעות בין מספר חברות שונות בשל שיקולי מחיר .

  2. התאימו את פוליסת הנסיעות שלכם בהתאמה לתוכנית הטיול! שימו לב שאם בחרתם לשלב בטיול שלכם טרקים רגליים או רכיבה על מזחלות שלג יש להוסיף לפוליסת הנסיעות הבסיסית הרחבה לספורט אתגרי ואפילו ספורט חורף! ( לא כולם יודעים, אבל ניתן להוסיף כיסוי לספורט אתגרי וספורט חורף באופן נקודתי ליום בו מתרחשת הפעילות - אין צורך לרכוש ביטוח ספורט אתגרי לכל ימי הטיול)

  3. רכב שכור! - מרבית מהתיירים באיסלנד שוכרים רכב, בהתאמה מכיוון שישנה באיסלנד הקפדה יתרה על נושא ביטוח הרכב אנו ממליצים בחום לרכוש הרחבה לפוליסת הנסיעות הכוללת השתתפות עצמית ברכב שכור ( כולל רכבי 4X4) לא כל חברות הביטוח אפשרות זאת.

  4. איתור וחילוץ - שימו לב! אנו ממליצים לכל מטייל בחו"ל ובמיוחד לאלו מכם אשר משלבים בטיול הליכה רגלית, טרקים וביקור במקומות לא שיגרתיים ( כן, רוב הטיולים באיסלנד הם לא שיגרתיים) לא לוותר על ביטוח איתור וחילוץ. ביטוח פספורטכארד והראל ביטוח נסיעות באמצעות צוות החילוץ שלהם "הראל 669" נותנים מענה מצוין לנוסע זה! לקריאה נוספת בנושא איתור וחילוץ ניתן ללחוץ כאן


יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין פספורטכארד, ביטוח נסיעות הראל לחצו כאן


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.







bottom of page