top of page
  • Writer's pictureמערכת פריפלן

מורזין צרפת לרוכבי אופני שטח |הראל ביטוח נסיעות לחו"ל

חופשת אופני הרים במורזין, צרפת, נחשבת לאחת החופשות הנחשקות והפופולאריות בקרב רוכבי אופני ההרים. עם 650 ק"מ של מסלולי רכיבה מסומנים, 24 רכבלים שיחסכו מכם את הדיווש המתיש לפסגה ו 4 פארקים לאופני הרים הופכת את מורזין לאתר חובה לכל מי שמחשיב את עצמו לרוכב אופני הרים.

מורזין היא העיר המרכזית בחבל רון אלף בהרי האלפים. ונחשבת לאתר סקי מדהים בחורף ( אבל אנחנו פה בשביל משהו אחר...) לקראת האביב משנה מורזין את פניה והופכת לפארק אופניים ענק! המיועד למגוון רחב וסוגים שונים של רוכבי אופני הרים, מסלולי אקסטרים לחובבי האדרנלין, מסלולי קרוס קאנטרי לרגועים שבנינו... נופים פנורמיים ותצפיות. אויר הרים צלול כיין, ירוק בעיניים ובערב... במידה ונשאר לכם כח, מסעדות, מסיבות, פאבים ואוירה מחשמלת.





דגשים לחופשת אופניים במורזין ובכלל - ביטוח נסיעות לחו"ל

אם הגעתם למורזין אז כנראה שחופשה בטן גב לא נמצאת בלקסיקון שלכם. ובהתאמה... חובה עליכם לתת התייחסות מיוחדת לנושא ביטוח נסיעות לחו"ל. בכל חברות הביטוח ללא יוצא מן הכלל רכיבה על אופני שטח נחשבת לספורט אתגרי! למה אתם שואלים? עמוק בתוככם את יודעים את התשובה... רכיבה על אופני שטח טומנת בחובה סיכון גובה יותר מאשר חופשת בטן גב על חוף הים. ולכן אנו ממליצים לקרוא את השורות הבאות ולהתאים את ביטוח נסיעות לחו"ל שלכם.


  1. רכישה של כיסוי לספורט אתגרי - במידה ותזדקקו לטיפול רפואי כתוצאה מפציעה בעקבות הרכיבה על אופניים, הכיסוי לספורט אתגרי יאפשר לכם קבלת טיפול רפואי ותשלום עליו. שימו לב! ללא רכישה של הכיסוי לספורט אתגרי חברת הביטוח לא תכסה עלויות הקשורות לפציעות.

  2. איתור וחילוץ - מי מכם שקרא וחקר את מורזין כבר יודע, מדובר על פארק אופניים ענק, עם יותר מ 650 ק"מ של מסלולי רכיבה. רובם ככולם הרחק ממרכזי העיירות... לכל מקרה שלא יהיה חשוב שיהיה ברשותכם הכיסוי לאיתור וחילוץ אשר ייתן לכם יכויס בגובה של כ 250,000$ למקרה ותזדקקו לו.

כיסוי לכבודה ( כולל האופניים ) בחופשה למורזין - הראל ביטוח נסיעות

אחת מהשאלות המרכזיות שאנו נשאלים לגביהן הוא נושא הכיסוי לכבודה בדגש על נושא אופני ההרים בעת החופשה שלכם במורזין. הגדשנו לכך פרק מיוחד...


שימו לב שהכיסוי לכבודה אינו חלק מפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, ולכן יש להוסיף גם אותו בנפרד. בנוסף, במסגרת הכיסוי לכבודה לא קיים כיסוי לאופניים! ולכן חלק מחברות הביטוח כגון "הראל ביטוח נסיעות" ו "הפניקס" מאפשרות לרכוש הרחבה ספציפית בנושא אופנים.


במידה ואתם טסים ללא האופניים שלכם ומתכננים לשכור אופני הרים במורזין אין לכם צורך ברכישה של הרחבה לאופניים. במידה ואתם מתכננים לטוס ביחד עם האופניים שלכם מישראל כדאי לקרוא את השורות הבאות.



הרחבה לאופניים דו גלגליים - הראל ביטוח נסיעות לחו"ל

הכיסוי ( בתנאי שנרכש) מאפשר קבלת פיצוי במקרה של אובן כללי או גניבה או נזק מעל 50% לאופניים. כאשר לרכוש מראש פיצוי בהתאמה אישית. שימו לב כי מוגדר בפוליסה כי האופניים אינם ממונעים בעזרת מנוע עזר כלשהוא ( ולכן יש לברר מול חברת הביטוח את נושא החשמלוק באופן ספציפי)

  • סכום ביטוח של 2500$ בעלות של 1.33$ ליום ( עד 90 יום)

  • סכום ביטוח של 4500$ בעלות של 2.46$ ליום ( עד 90 יום)

  • סכום ביטוח של 6000$ בעלות של 3.3$ ליום ( עד 90 יום)

מצורפת לנוחיותכם ההרחבה המלאה, חשוב לקרוא את הפוליסה ולהבין כי קיימות לא מעט החרגות שיש לשים אליהן לב ( החרגות - הכוונה למקרים בהם לא יושלם פיצוי בגין נזק לאופניים) בנוסף שימו לב כי על חלק מסעיפי ההרחבה קיימת השתתפות עצמית אשר נעה בין 50$ - 1000$ בהתאם לסוג התביעה)


הרחבה לאופניים הראל
.pdf
Download PDF • 513KB

למידע נוסף בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל - הראל ביטוח נסיעות לחו"ל First Class ניתן ליצור עמנו קשר. המחיר זהה בעת רכישה אונליין או רכישה ישירות מול המוקד של חברת הביטוח.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page