top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל למזרח הרחוק | טיפים ודגשים חשובים

סין? תאילנד? וייטנאם או שדווקא נפאל? חשוב שתקראו את השורות הבאות בהן ניתן דגשים חשובים בנוגע למדינות המזרח הרחוק בדגש על נושא פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל .


מה מיוחד ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל למזרח הרחוק?

ברכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל תקבלו במרבית מחברות הביטוח פוליסת ביטוח נסיעות בסיסית הכוללת את כל הכיסויים החשובים ובעיקר כיסוי להוצאות רפואיות. החלק החשוב ביותר בעת רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל הוא נושא ההתאמה של הפוליסה ליעד הטיסה ( במרה הזה למזרח הרחוק) תוכנית הטיסה שלכם (הפעילות המתוכננת במהלך החופשה) והמאפיינים האישיים שלכם ( מצב רפואי קיים, הריון, נסיעת עסקים ועוד...)

יעד הטיסה - האם מדובר בטיול למזרח הרחוק או סופ"ש רומנטי ורגוע על חוף הים ביוון?

תוכנית הטיול - האם מדובר בסופ"ש של שופינג ברחובות ניו יורק או שטיול אקסטרים בניו זילנד?

מאפיינים אישיים - האם אתן בהריון? או שקיים מצב רפואי קודם או קיים הדורש התייחסות?


לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332


המאפיינים של המזרחי הרחוק

מדינות המזרח הרחוק בניהם הודו, תאילנד, סין, נאפל, ויטנאם ועוד מדינות רבות אחרות רובן ככולן נחשבות למדינות "עולם שלישי", ובהתאמה, הרפואה באזורים אלו במרבית הפעמים לא תהיה דומה למה שאתם מכירים בישראל. בנוסף, מדובר במדינות גדולות בהם המרחקים בין הערים המרכזיות הוא גדול. במרבית המקרים כאשר תבקרו במדינות אלו אתם צפויים לטייל במקומות מרוחקים ולכן יש לתת התייחסות טובה ביותר לביטוח הנסיעות שלכם על מנת שידע לתת לכם מענה ראוי במקרה ביטוח.


דגשים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל למזרח הרחוק:

  • כיסוי לאיתור וחילוץ: שימו לב כי במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסית קיים כיסוי בגין איתור וחילוץ, בשום פנים ואופן אין לוותר על הכיסוי! גם אם זה יוזיל לכם את הפוליסה בכמה שקלים! במקרה ביטוח הכיסוי לאיתור וחילוץ צפוי לתת לכם מענה על ידי יחידות החילוץ והאיתור של חברות הביטוח השונות בניהן "מגנוס", "הראל 669" ועוד.


  • כיסוי לכבודה: שימו לב כי בחלק ממדינות המזרח הרחוק שדות התעופה אינם יעילים לחלוטין ולכן, במקרה וצפויה לכם טיסת קונקשיין באחת ממדינות אלו או שלחילופין זה היעד הסופי הכיסוי לכבודה מקבל משנה תוקף, הסטטיסטיקה כיום מדברת על כך שלאחד מתוך שבעים נוסעים תאבד המזוודה במהלך הטיסה. כיסוי לכבודה של חברות הביטוח השונות בניהן כיסוי הכבודה המקיף של חברת פספורטכארד יתן לכם מענה מצויין במקרה זה.


  • התאמה של הביטוח והכיסויים לתוכנית הטיול: מרבית החופשות במזרח הרחוק כוללת גם פעילויות רבות אשר נחשבות לפעילות ספורט אתגרי מבחינת חברות הביטוח, וודאו כי הוספתם כיסוי לספורט אתגרי במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הבסיסית שלכם. הכיסוי ייתן לכם מענה במקרה וחס וחלילה תפצעו במסגרת הפעילות.


חשוב לשים לב כי פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל אינן דומות אחת לשניה וגם במרבית המקרים יהיו שונות מאדם לאדם. חשוב להתאים את הפוליסה בהתאמה מדוייקת ככל הניתן לתוכנית הטיול שלכם.



לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page