top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חופשה חלומית במאוריציוס | טיפים דגשים ביטוח לחו"ל ומה שבניהם

רבים לא שמעו על מאוריציוס ואלו שכן שמעו עד לרגע זה עדיין מתקשים לבטא את השם. :-)

אז תתחילו לשנן, מאוריציוס מאוריציוס מאוריציוס. השם החם של החופשות האקזוטיות.

חופשה אקזוטית באוקיאנוס ההודי, שלווה חלומית, חופים לבנים ( כמו בתמונות) נופים פנורמיים מרשימים, תצפיות מרגשות, מפלים, טבע, צמחיה נדירה וחוף ים בצבע טורקיז. מאוריציוס! רפובליקת מאוריציוס השוכנת באוקיינוס ההודי, מדינת אי הממוקמת כמה מאות ק"מ ממדגסקר ומשויכת למדינות אפריקה.

ריזורטים מפנקים כבר אמרנו? בחודשים האחרונים יותר יותר ישראלים מחפשים את גן העדן מאוריציוס בגוגל. ובימים האחרונים אף פורסמה כתבה בערוץ 13 עם הכותרת "טיסה ישירה לגן עדן" , אז את האמת, אם תשאלו את מי שכבר ביקר שם התשובה לא תהיה רחוקה מכך.



אז ראית נבשר לכם שבקרוב (אולי), בעקבות העלייה במספר הישראלים המעוניינים לבקר באי תצא טיסה מנתב"ג לאי החולמי יחד עם אייר מאוריציוס ( נכון למרץ 2023) כמה בקרוב? ממש בקרוב. אבל מעבר לכך ניתן להגיע למאוריציוס בטיסת קונקשיין עם אייר סיישל. 6 שעות טיסה מתל אביב לסיישל משם שעתיים טיסה נוספת לאי. או טיסות דרך דובאי



הדברים שצריך לראות ולעשות במאוריציוס

מדובר באי וולקני, עם טבע שיכול להטריף את החושים, נוף הררי, נופים פנורמיים לעבר הים, בתי מלון וריזורטים מפוארים שלא מביישים אפילו את המלדיביים וזנזיבר. פעילות אקסטרים רבות לאלו מכם שמחפשים אטרקציות... האי מספק את כל מה שצריך ומעבר לזה, טיולי טרקטורונים, שחייה עם דולפינים ( ואם יהיה לכם מזל אז גם לוויתינים) אומגות בין העצים והיערות, גשר חבלים וטרקים לפסגת הר לה מורן וכניסה לשמורות הטבע. וההמלצה הגורפת לחופשה באי ללא ילדים... האי פשוט מושלם לחופשה רומנטית חלומית ירח דבש או סתם לטובת חגיגות גיל ה 40 ( או 50, 60, 70 או כל מספר עגול ולא עגול שבא לכם), וכמובן, שיש באי לא מעט מלונות ללא ילדים.


טיפ שלנו - מומלץ מאוד להתרשם מהריזורטים המפנקים ולהתחיל לחלום על החופשה כבר עכשיו:

לריזורטים בחוף הצפוני של מאוריציוס לחצו כאן

לריזורטים בחוף המערבי מאוריציוס לחצו כאן


האם נדרש ביטוח נסיעות מיוחד למאוריציוס?

אז נכון, מדובר בחופשה חלומית אבל בכל זאת מדובר באי המשויך לאפריקה ולכן צריך לקחת בחשבון כי נושא הבתי חולים והרפואה לוקה בחסר ולא דומה למה שאנחנו רגילים בישראל. ולכן, ההמלצה הגורפת הינה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בחברת ביטוח אשר תדע לתת מענה מהיר, יעיל ומקצועי גם בחלק זה של העולם. ( החברות שאנו ממליצים אליהן בפה מלא הינן פספורטכארד, הראל חו"ל וחברת כלל) מעבר לכך, תמיד נכון להתאים את הביטוח הנסיעות לאופי הטיול והתוכנית שלכם.


הדגשים שלנו בנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל לאי מאוריציוס:

  1. ביטוח ספורט אתגרי - מכיוון שחלק בלתי נפרד מהביקור באי כולל אטרקציות הנחשבות לאתגריות (טרקטורונים, אומגות, טרק בהרים ועוד...) אנו ממליצים להוסיף לביטוח הנסיעות שלכם גם כיסוי לספורט אתגרי.

  2. טסים בהריון? - חשוב להוסיף כיסוי להריון ולידה לביטוח חו"ל שלכם, ההרחבה תיתן לכם כיסוי למקרה הריון ולידה עד שבוע 32.

  3. כבודה - מדובר בכיסוי שתמיד נכון להוסיף אותו לפוליסה ( הוא עולה גרושים) והוא יכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש במידה והמזוודה שלכם התעכבה או אבדה.

  4. איתור וחילוץ - טוב, בכל זאת מדובר באי יחסית קטן... ולכן לשיקולכם, אבל במקרה הזה נושא החילוץ הרבה יותר רלוונטי.

  5. מוקד 24/7 - מכיוון שיש פער שעות בין ישראל לאי מאוריציוס, חשוב שלחברת הביטוח יהיה מוקד חירום רפואי אנושי בעברית, לכל מקרה שלא יהיה.

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל לחצו כאן


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page