top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

טיסה לחו"ל בהריון | ביטוח נסיעות לחו"ל נשים בהריון

Updated: Mar 14, 2023

תמיד אנחנו נשאלים האם ניתן לטוס לחו"ל בזמן הריון?

האם ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הריון?


התשובה היא כן! ניתן לטוס לחו"ל בזמן הריון, אבל, חשוב לשים לב למספר מגבלות.



ביטוח נסיעות הריון
ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון


ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הריון

נתחיל מהסוף, חברת הביטוח לא מחליפה את רופא המשפחה שלך, במידה ומדובר בהריון בסיכון מי שיחליט אם ניתן לטוס לחו"ל בזמן ההריון הוא הרופא האישי שמכיר אותך בלבד.


אז מה תפקידה של חברת הביטוח?

במידה ואת לא מנועה לטוס לחו"ל בזמן ההריון, במסגרת פוליסת הביטוח נסיעות שלך חברת הביטוח תיתן מענה רפואי בהקשר של ההריון במידה ותזדקקי לו במהלך שהותך בחו"ל.


האם פוליסת הנסיעות הבסיסית כוללת כיסוי לנשים בהריון?

לא! הפוליסה הבסיסית אינה כוללת כיסוי לנשים בהריון ויש לרכוש כיסוי זה בנפרד.


מה כולל הכיסוי לנשים בהריון?

חברות הביטוח השונות מספקות כיסוי לנשים בהריון עד שבוע 32 בלבד! אשר טרם מלאו לה 42 ( בסוף שבוע 31 את צריכה להיות בחזרה בישראל) וכפי שרשמנו קודם, במידה ואת בהריון, חובה לרכוש את הכיסוי הנ"ל כתוספת לפוליסה הבסיסית.


מה גובה הכיסוי לנשים בהריון?

חברות הביטוח השונות מספקות כיסוי לנשים בהריון ( במסגרת גבולות האחריות של הפוליסה) עד לגובה של 350,000$, כיסוי זה נועד לתת מענה במקרים בהם תזדקקי לטיפול רפואי כתוצאה מהריון בזמן שהותך בחו"ל שלא בעת אשפוז, לידה מוקדמת וכלל הוצאות הקשורות לטיפול ו/או אשפוז העובר או הפג והטסה רפואית שלו.


גילתי שאני בהריון רק כשהגעתי לחו"ל, האם חברת הביטוח תכסה אותי?

התשובה היא כן, הפוליסה הבסיסית נותנת מענה להריון שהתגלה לראשונה בחו"ל עד שבוע 12 כולל. המענה הינו השתתפות בהוצאות הרפואיות שהיו למובטחת בעת אשפוז בחו"ל עקב הריון שאובחן לראשונה בחו"ל בדך של אבחנה רפואית מתועדת


מה הכיסוי לנשים בהריון במסגרת ביטוח הנסיעות אינו משלם?

הביטוח אינו מכסה מקרים של הפלה יזומה. ואינו משלם בדיקות שגרתיות ובדיקות גנטיות ו/או מעבדה הקשורות להריון ולהתפתחותו.


חברות הביטוח אשר מומלצות על ידינו בנושא הריון ולידה:

פספורט כארד - חברת ביטוח המתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל, ניתן לרכוש כיסוי לנשים בהריון עד שבוע 32. חברת פספורטכארד מובילה בשירות, מקצועיות וניסיון רב בטיפול במבוטחים בארץ ובחו"ל לרכישה אונליין לחץ כאן


הראל ביטוח נסיעות לחו"ל - ביטוח נסיעות של חברת הראל ( FIRST CLASS) , אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל. להראל ניסיון של שנים בניהול אירועים בחו"ל, חילוץ מבוטחים בכל העולם ושירות מקיף ומהיר. השירות ללקוחות בחו"ל ניתן במהירות ובמקצועיות. כולל מוקד חירום 24/7


הפניקס חברה לביטוח - עוד חברת ביטוח המאפשרת רכישה של כיסוי לנשים בהריון בחו"ל היא חברת הביטוח הפניקס. והבונוס - רכישה אונליין באתר החברהמזכה ב 10% הנחה. לרכישה אונליין לחץ כאן


חשוב להדגיש! במקרים מסויימים תדרשי להציג מסמכים רפואיים ואישור רופא על כך שההריון אינו בסיכון מיוחד. בהצלחה! וטיסה נעימה.


במקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.







bottom of page