top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ניו יורק - חופשה זוגית רומנטית

ניו יורק אחת מהערים הגדולות המגוונות והמתיירות ביותר בעולם. ניו יורק מכילה מגוון רחב ומגוון של אטרקציות מסוגים שונים בניהן: מסעדות, מוזאונים, נקודות תצפית, קניות מופעים ועוד... ומתאימה לתיירים וחופשות מכל הסוגים. ניתן למצוא בעיר מגוון תרבותי, קולינרי ובילויים עשיר ומרתק.





.מתכננים חופשה רומנטית בניו יורק, הנה כמה אטרקציות ומקומות שאולי יעניינו אתכם:

  1. סנטרל פארק - הפארק הגדול והמפורסם, שמציע תצפיות מדהימות לעיר ומגוון פעילויות כמו רכיבת אופניים, הליכה, ישיבה ופיקניקים.

  2. אמפייר סטייט בילדינג - מציע תצפיות מדהימות לעיר וסיורים מרתקים במבנה ההיסטורי.

  3. מוזיאוני המטרופוליטן והוויטני - שני המוזיאונים המפורסמים בעיר, שמציעים תערוכות בנושאים של אומנות, היסטוריה ותרבות.

  4. החוף המערבי - מקום נהדר להירגע וליהנות מהחוף והמסעדות המעניינות והמגוונות.

  5. טיימס סקוור - מרכז המסחר והבילוי המפורסם של ניו יורק, שמציע מגוון של חנויות, מסעדות ומופעים בכל יום.

  6. מופעים מופעים מופעים - אי אפשר להגיע לחופשה בניו יורק מבלי לקחת חלק בלפחות הופעה אחת...

  7. אזורים כגון הסוהו, צ'יינה טאון ועוד.

  8. מסיבות מסיבות מסיבות - ערב זוגי באחד מהמועדונים הרבים הקיימים בעיר.

  9. המטרופוליטן אופרה - אולם האופרה המפורסם, המציע מופעים מרהיבים של אופרה, בלט, ותיאטרון.

  10. הפארקים המרכזיים - ניו יורק מציעה מגוון רחב של פארקים ציבוריים וגנים יפים, כגון פארק היי (High Line Park), סנטרל פארק(Central Park), ומאדיסון סקוור (Madison Square Park), שהם מקומות מעולים לנופש ולבילוי זוגי.

  11. מוזיאון גוגנהיים - מוזיאון האמנות הפופולרי הזה מציע מבחר רחב של תערוכות אמנות מודרנית , ומספק חוויית אמנות מרתקת למבקריו.

  12. מסעדות ובילויים - ניו יורק מציעה מגוון רחב של מסעדות ובילויים לכל הטעמים והתקציבים, כגון מסעדות קלאסיות, בתי קפה, מסעדות מודרניות, ברים וקלאבים, מופעים, קונצרטים, ועוד.


אמנם התקופות המומלצות לביקור בניו יורק הן האביב והסתיו, כאשר המזג האויר נעים לטיולים בפארקים ובאזורי העיר השונים. אבל... ופה חשוב לציין כי ניו יורק היא עיר דינמית ותמיד אפשר למצוא פעילויות ואטרקציות מתאימות לכל עונות השנה ומזג האקלים.


מקומות לינה מומלצים בניו יורק לחופשה רומנטית:

  1. מלון "The Plaza Hotel" - מלון יוקרתי ( המדורג 4.5 חדרים, הממוקם על סנטרל פארק ברח' 52 ומציע נופים מהממים של העיר. המלון מכיל מספר מסעדות, ברים וספא מפנק. למידע נוסף על המלון לחצו כאן

  2. מלון "The Greenwich Hotel" - נמצא על רח' גריניץ' דרום מערב מנהטן, מלון קסום וייחודי הממוקם בלב הקסום של שכונת טרייבקה, עם עיצוב מעורר השראה ומצויד בספא מפנק ומסעדה ים תיכונית. למידע נוסף על המלון לחצו כאן

  3. מלון " The Langham, New York" - נמצא בסמיכות ל"אמפייר סטייט" על השרה החמישית, מלון יוקרתי ואלגנטי הממוקם בלב מרכז מנהטן, מציע נופים מהממים של העיר ומספק חדרים מרווחים וסוויטות מפנקות. למידע נוסף על המלון לחצו כאן

  4. מלון " The NoMad Hotel" - נמצא על רח' ברודווי, מלון אורבני וקסום, הממוקם בשכונת נומד ,מציע חדרים מעוצבים , ספא מפנק ומסעדה מצוינת. למידע נוסף על המלון לחצו כאן






לסיכום, הסיכוי שיהיה לכם משעמם בחופשה זוגית רומנטית בניו יורק הוא נמוך. תכננו את המסלול מראש, הזמינו כרטיסים להופעות ומוזיאונים מראש ושריינו מקומות במסעדות מומלצות שונות כמה שיותר מוקדם.חשוב. ניו יורק מציעה מגוון אדיר של אטרקציות ומסעדות רומנטיות לזוגות, , בתי קפה, קונצרטים, תיאטרון, ועוד. מכיוון שניו יורק היא עיר גדולה ומגוונת, כדאי לתכנן את הטיול הרומנטי שלכם מראש כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את הזמן והאפשרויות שיש לכם.

bottom of page