top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חופשה זוגית באיי סיישל | טיסות, מלונות טיפים ודגשים בנושא Esim ביטוח לחו"ל

Updated: Jun 4, 2023



סיישל ממוקמת במזרח הרחוק של האוקיינוס ההודי. האיים שבסיישל מציעים חוויות מטריפה של טבע מרהיב , בטן גב ,חופים מדהימים, שקט ואווירה רומנטית. סיישל מורכבת ממאות איים קטנים וגדולים, אך מרבית התיירים מגיעים לביקור באיים המרכזיים. האוכלוסייה הסיישלית מורכבת מתושבים מקומיים ותיירים, והשפה הרשמית היא קריאולית פרנזית. התקופה המומלצת לביקור בסיישל היא בין נובמבר לאפריל, כאשר בדר"כ מזג האוויר נעים ופחות גשום.


אחד מהאיים המרכזיים והמוכרים ביותר הוא האי מאהה אליו ניתן להגיע באמצעות טיסות ישירות בעונות החמות (ארקיע, אייר סיישל) או באמצעות קונקשיין שעובר בדרך כלל באבו דאבי ( טורקיש איירליינס, אמירטס ועוד). הטיסות הישירות אורכות כ 6 שעות והטיסות עם הקונקשיין יכולות להגיע לכ 13-14 שעות טיסה כולל קונקשיין ארוך באבו דאבי.




אי נוסף ומומלץ לביקור ( אבל דורש הגעה באמצעות טיסות פנימיות או מוניות סירה) הוא האי לה דיג הנחשב לפארק לאומי ומציע מגוון מרתק של פעילויות כגון צלילה, שנורקל וטיולים בחוף. בנוסף, ישנם גם איים כמו אי מאה סט. אי זה מציע אפשרויות רבות לטיולים במקום מדהימים כמו מצוקי ואלה, גן לאומי פרל, וחופי פלאז. להגיע לאי מאה סט אפשר באמצעות טיסות פנימיות או באמצעות שייט ים.

סיישל מציעה גם מגוון אטרקציות נוספות, כגון טיולים ביערות ובפארקים הלאומיים המרהיבים ,וגן החיות לאומי ואלה. בנוסף, ניתן לטייל בשווקים מסורתיים, לבקר בכפריים המקומיים וליהנות ממגוון גדול של פעילויות ( חלקן גם פעילויות הנחשבות לספורט אתגרי מבחינת ביטוח לחו"ל ודורש רכישה של כיסוי ייעודי בשם "ספורט אתגרי, ולכן חשוב להתאים מראש את הביטוח לתוכנית החופשה שלכם בסיישל)


מלונות מומלצים באי מאהה סיישל:

אנחנו באופן אישי רבצנו שבוע שלם במלון "Constance Ephelia Mahe Seychelles" מלון שמקבל לא מעט ביקורות טובות מישראלים, ממוקם על החוף ומהווה נקודת יציאה טובה לטיולים ואטרקציות ברחבי האי.


מלון מומלץ שמקבל ביקורות טובות מאוד הוא מלון " DoubleTree by Hilton Seychelles Allamanda Resort & Spa" שקלנו בחיוב לקחת את המלון הזה בהתחלה... אבל לא היה בו מקום.


שימו לב שכמעט בכל המלונות באי טווח המחירים גדול ומאפשר לכם בחירה של חדר המותאם לתקציב שלכם... בשתי המלונות שציינו למעלה המחירים בתקופה שטסנו התחילו ב 8,000 ש"ח ל 6 לילות והמריאו עד מחירים של 30,000 ש"ח לחדרים המשודרגים יותר עם בריכה צמודה. בנוסף, אנו ממליצים בחום לקחת מלון עם ארוחת בוקר וערב הכלולה במחיר.


ביטוח לחו"ל תקשורת esim טיפים ודגשים

  1. ביטוח לחו"ל - אנו ממליצים בחום לרכוש ביטוח לחו"ל שכולל איתור וחילוץ ( בכל זאת אי באוקיינוס ההודי) ולהתאים את הכיסויים בפוליסה לתוכנית הטיול. במידה ואתם מתכננים פעילויות לא שגרתיות כגון ספורט ימי, טיפוס על מצוקים חבלים וכו' אתם צריכים לקחת זאת בחשבון ולהוסיף את הכיסוי לפוליסה. כמו כן... המלצה אישית שלנו, לרכוש ביטוח מחברות ביטוח גדולות שיש להם ניסיון במתן מענה מכל סוג ( גם המקרים הפשוטים ביותר) גם במקומות רחוקים. אנחנו באופן אישי רוכשים ביטוח תמיד מחברת פספורטכארד ( ביטוח נסיעות לחו"ל שנחשב יחסית יקר לאחרים אבל בשעת הצורך יודע לתת את המענה הטוב ביותר) גם ביטוח לחו"ל של חברות כגון הראל ביטוח נסיעות והפניקס ביטוח נסיעות יכולות לספק מענה.

  2. חבילת תקשורת וגלישה באינטרנט - כמעט כל המלונות מספקים אינטרנט חינם, למרות זאת אנו ממליצים לרכוש חבילת תקשורת ממפעיל הסלולר שלכם או לרכוש eSIM - במידה ומכשיר הטלפון שלכם מאפשר זאת... שימו לב שטכנולוגית ה esim זולה משמעותית מאשר רכישה של חבילה דרך המפעיל הישראלי

  3. התניידות באי סיישל - אפשר לרכוש רכב שכור בהתאם לתוכניות שלכם, לא היינו ממליצים לשכור מראש רכב לכל תקופת השהייה באי, בגדול, ניתן להגיע לכל המקומות באמצעות מוניות ותחבורה מקומית, קחו בחשבון שהתניידות במוניות יכולה להיות יקרה... אבל מצד שני סביר להניח שלא תעשו זאת בכל יום ולכן לדעתנו זו האופציה העדיפה ביותר.

  4. מסמכים ואישורים לסיישל - דרכון בתוקף ל 6 חודשים לפחות, כרטיס חזרה מהאי, אסמכתא על המלון בו אתם מתארחים, ויזה לסיישל מקבלים בשדה התעופה בנחיתה.

  5. בגדים וציוד חובה - בגד ים וכפכפים ( נו באמת... זה טריוויאלי), כפכפים ונעלי הליכה במידה ואתם מתכננים לטייל בטבע הפראי של האי, אלתוש וקרם שיזוף, קרם שיזוף, מסכה ושנורקל ( למרות שברוב המלונות מספקים את הציוד חינם, אלו שלו משכירים את הציוד במחירים גבוהים), פנס ( זה לא טיפ שלנו... קראנו על כך באתר אחר... אבל האמת שהרחובות בלילה חשוכים), מתאם שקע בינלאומי. ( אם יש לכם טיפים נוספים נשמח לשמוע ולהוסיף לכתבה)

לסיכום,חופשה זוגית ורומנטית בסיישל היא חלומה של הרבה אנשים והיום היא ברת השגה בזכות הוזלה של מחירי הטיסות ליעד והטיסות הישירות שמציעות חלק מהחברות. האי מציג מגוון רחב של פעילויות, אטרקציות מלונות במחיר לכל כיס. אז תכינו את המזוודות שלכם ותהנו!!


בנושא ביטוח לחו"ל לאי סיישל ניתן ליצור עמנו קשר ישירות בטלפון 077-2244332 או להשאיר פרטים בטופס. בנוסף ניתן לרכוש ביטוח לחו"ל אונליין של החברות הראל ביטוח נסיעות ופספורטכארד והפניקס



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page