top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

החופשה הרומנטית שלנו בריזורט "Constance Ephelia Mahe Seychelles"

"כשהחופים לבנים, הים בצבע טורקיז, והתמונות... תמונות צבעוניות ומושלמות בלי פילטרים ... אתה מבין שהחופשה מושלמת!.... "

*גילוי נאות: במקצועי אני סוכן ביטוח המתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל. אישתי ואני מטיילים לא מעט בעולם ומשתדלים לספק מידע וחוות דעת עדכנית ואובייקטיבית ככל הניתן בנוגע למקומות בהם אנו מבקרים. המטרה העיקרית של הבלוג היא להעלות את המודעות לחשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל, בסוף הכתבה תמצאו לינק לרכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם חברת פספורטכארד. שימו לב כי המחיר דרך הלינק באתר שלנו זהה לחלוטין למחיר רכישה ישירה דרך מול חברת פספורטכארד .





יום הולדת 40 | מחפשים את היעד המושלם... איי סיישל


כשהתחלנו לחשוב על חגיגת יום ההולדת 40 התלבטנו לא מעט על היעד. עמדו לרשותנו 7 ימים בלבד. 7 ימים לחופשה זוגית רומנטית ללא הילדים :-) שאותם אנחנו רוצים לנצל עד הסוף. תאילנד... מלדיביים... מארוציוס... אולי זנזיבר ואיי סיישל. חיפשנו לא מעט, חקרנו נכנסנו לאינספור בלוגים וקבוצות פייס בוק ואחרי שעות של חיפושים ושוטטות באינטרנט נפלה ההחלטה...

  • תאילנד- רחוקה ולא מתאימה לחופשה קצרצרה של 7 ימים.

  • מלדיביים - כשחיפשנו לא היו טיסות ישירות והמחירים היו בשמיים.

  • זנזיבר - כבר היינו...

  • מאוריציוס - טיסה ארוכה מדי ( 11 שעות ), מה שאומר שהיום הראשון והאחרון "שרופים"....

  • ולבסוף נפלה החלטה חד משמעית, טסים לאיי סיישל.


השורה התחתונה:

  • תאריכי החופשה: מיד לאחר יום כיפור לתוך חול המועד סוכות.

  • טיסות: 6 שעות, טיסה ישירה עם חברת "ארקיע" בעיקר בגלל המחיר. ( עלות כרטיס של כ 1200$, אגב, יומיים שלושה לפני הטיסה מחיר הכרטיס צנח ועמד על 600$... אבל זה היה כבר מאוחר מדי מבחינתו לבצע שינויים בכרטיס) - טיסה מבן גוריון TLV לאי מאהה סיישל SEZ.

  • מלון: לאחר חיפושים רבים והתלבטויות סגרנו מראש ( כחמישה חודשים מראש) לינה במלון "Constance Ephelia Mahe Seychelles" , לאורך החודשים עד מועד החופשה מחיר החדרים במלון הלך ועלה בצורה משמעותית, כחודשיים לפני הטיסה לא נשארו בריזורט חדרים פנויים . סקירה על המלון בהמשך...

  • העברות למלון: נסיעה של כ 45 דקות במונית. עלות של כ 60 אירו, אנחנו חלקנו את הנסיעה למלון עם זוג נוסף שהיה איתנו בטיסה כך שהעלות הסופית הייתה 30 אירו לזוג. ניתן לסגור העברות באמצעות חברת התיירות דרכה סגרתם את החבילה בעלות יקרה יותר בדר"כ.

  • ביטוח נסיעות לחו"ל: ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת פספורטכארד, הביטוח כלל כיסוי לספורט אתגרי, כיסוי לכבודה, איתור וחילוץ. הסיבה שבחרנו בחברת פספורטכארד היא שירות "עיכוב בטיסה" שמקבלים במסגרת הפוליסה ללא עלות. ( בדיעבד... זו הייתה החלטה נכונה, בטיסה חזור היה עיכוב של כמעט שעתיים. חברת פספורטכארד אפשרה לנו להיכנס ללאונג' המפואר בשדה התעופה ולהמתין שם ללא עלות נוספת.

  • תקשורת: עשינו חבילת תקשורת לחו"ל דרך מפעיל הסלולר הישראלי, בדיעבד, היינו יכולים להסתפק ב - ESIM של חברת Airalo בעלות זולה יותר, בנוסף, במלון "Constance Ephelia Mahe Seychelles" יש רשת אינטרנט המיועדת לאורחים , רשת חזקה ויציבה בכל רחבי הריזורט ( למרות גודלו העצום!).


Constance Ephelia Mahe Seychelles


מדובר באחד מהריזורטים היוקרתיים, הגדולים והמפנקים באי מאהה. מלון " Constance Ephelia Mahe Seychelles" , אחד הדברים שהפתיעו אותנו לטובה היא העובדה שהגודל העצום של הריזורט אפשר לנו לחוות את כל מה שסיישל יכולה להציע מבלי לצאת מהמלון ובנוסף למרות שהמלון היה מלא כמעט ולא הרגשנו את שאר האורחים:


חופים לבנים וים טורקיז (נכון קלישה... אבל אמיתית)

החוף המרכזי הדרומי - פחות מתוייר ובדר"כ גם פחות נעים לרחצה,

החוף המרכזי הצפוני: חוף רחב ומושלם! בחוף תמצאו מסעדות, ברים, פעילויות ספורט ימי ( חלקם ללא עלות נוספת לדוגמא שנורקל, סאפ וקיאק, וחלקם בעלות נוספת בגון אופנועי ים וסירות מפרש) ומועדון צלילה של PADI .

חופים מבודדים נוספים: פרט לשני החופים המרכזיים ישנם בתחומי הריזורט מספר חופים מבודדים נוספים אליהם ניתן להגיע ברגל. בחוף הדרומי בירידה ממנחת המסוקים, ישנם 2 חופים מבודדים הדורשים הליכה של כרבע - חצי שעה. וחוף מבודד נוסף נמצא בתחילתו של מסלול ההליכה "ROS LEPA" ( בירידה מצד ימין לסוויטה הנשיאותית)



5 מסעדות שף מסוגים שונים

במידה ובחרתם בחצי פנסיון ( מומלץ!) תוכלו להמיר את ארוחת הערב בארוחה באחת ממסעדות השף במלון, ברחבי המלון מספר מסעדות עם התמחויות שונות, איטלקי, אסיאתי, אוכל מקומי ועוד. מומלץ בחום להזמין מקום למסעדות טרם הגעתכם במלון דרך האתר! , שימו לב כי הארוחות במסעדות אינן כוללת שתיה. כמו כן, אחת מהמסעדות אינה נכללת באפשרות להמרה והתשלום אליה הוא בנפרד ( יש זיכוי כספי קטן אותו ניתן לנצל באותה מסעדה)


מסלולי טיול רגליים (טיפ, גם אם יורד גשם אל תמהרו לשנות את התוכניות שלכם)

אנחנו עשינו סה"כ ארבעה מסלולי הליכה ברגל, שלושה בתחומי המלון והרביעי למפל במרחק הליכה של כ 25 דקות מהמלון (פחות מומלץ...)


  • מסלול הליכה " EPHELIA HIKE": מסלול הליכה של כשעתיים (בהליכה איטית וזורמת) באורך של כ 1.4 ק"מ. המסלול מתחיל ממנחת המסוקים בחוף הדרומי ומסתיים בחוף הצפוני באזור האומגות. מרבית המסלול בתוך הג'ונגל כאשר האוקיינוס ההודי מלווה אתכם לאורך כל הדרך ומדי פעם האי האוקיינוס נחשפים לתצפיות פנורמיות מרהיבות. חשוב! נעלי הליכה סגורות! ולא כפכפים, סנדלי שורש וכו... ומים! למרות שמרבית מהמסלול מוצל. בנוסף, שימו לב כי אחרי גשם המסלול חלקלק ובוצי ( לא דרמטי...) אבל כדי להיזהר.

" EPHELIA HIKE" | Constance Ephelia
" EPHELIA HIKE" | Constance Ephelia

  • מסלול הליכה " ROS LEPA": מסלול הליכה של כשעה (הלוך חזור) באורך של כ1.35 ק"מ, המסלול מתחיל ומסתיים באזור הווילות ( מצד ימין לווילה הנשיאותית) בחוף הצפוני. (קיימת אפשרות נוספת לסיים את המסלול ישירות בחוף הצפוני... אבל זה ידרוש מכם הליכה לאורך החוף במים עם נעליים סגורות בלבד!!) מסלול ההליכה מתחיל בירידה לכיוון חוף מבודד ובתולי, ועלייה מתונה לכיוון תצפית "ROS LEPA", תצפית מדהימה לכיוון האוקיינוס, הגלים המתנפצים על הסלעים והאיים הנוספים שמקיפים את האי מאהה. חשוב! להצטייד בנעלים סגורות מכיוון שהמסלול עובר בתוך סבך הג'ונגל, וכמובן מים. שימו לב, בימים של גשם המסלול חלק ובוצי.


 " ROS LEPA" תצפית | Constance Ephelia
" ROS LEPA" תצפית | Constance Ephelia

  • מסלול הליכה אל החופים המבודדים בחלק הדרומי של "Constance Ephelia" : טיול רגלי קליל באורך של כ 45 דקות אשר מתחיל במנחת המסוקים. (מצד ימין למנחת מסלול הליכה " EPHELIA HIKE" , מצד שמאל למנחת המסוקים ירידה לכיוון חוף דרומי ומבודד) ירידה רגלית לכיוון החוף לקראת סוף החוף עולים בזהירות על המסלעה לכיוון הצלב הגדול, מקיפים את הצלב וממשיכים לעבר החוף המבודד השני. מומלץ לקחת איתכם מגבות, מים לשתיה וקצת נשנושים למי מכם שמעוניין לרבוץ על החוף ולהעביר שם כמה שעות.


החוף הצפוני | Constance Ephelia
החוף הצפוני | Constance Ephelia

  • מסלול הליכה לכיוון מפל המים " Sauzier Waterfall" : במרחק הליכה של כ 25 דקות מהמלון (יציאה דרומית של המלון) תגיעו לחניה לכיוון המפל (מומלץ לנווט לשם רגלית בעזרת גוגל מפות) , המפל עצמו נמצא במרחק של כ 10 -15 דקות הליכה מהחניה, לדעתנו לא מצדיק את ההשקעה (באופן אישי לא היינו מגיעים לשם במיוחד) הגענו אחרי הגשמים כפי שהמליצו לנו ובכל זאת המים היו חומים. שימו לב! אנו ממליצים לקרוא את הביקורות בגוגל לגבי המפל ולקחת החלטה בעצמכם האם להגיע לשם או לא... (אנחנו באופן אישי פחות אהבנו)

מסלול אומגות וטיפוס לחובבי האדרנלין

אלו מכם שמחפשים אטרקציות נוספות יוכלו למצוא אותם בחלק הצפוני של הריזורט בדמות 8 אומגות ארוכות בין צמרות העצים. או מסלולי טיפוס לאוהבי הזאנר ( אנחנו באופן אישי ויתרנו על הטיפוס ועשינו רק אומגות), גם האומגות וגם מסלולי הטיפוס הם בתשלום נפרד וכוללות ציוד, הדרכה מקצועית וליווי של הצוות המקומי.


מגוון גדול של חדרים ברמות מחיר שונות

לאחר בדיקה במספר גדול של אתרים כולל בדיקה ישירות באתר המלון, בסופו של דבר ביצענו הזמנה דרך בוקינג, החבילה שבחרנו היא חבילה של חצי פנסיון בסוויטת ג'וניור. ( אנחנו ממליצים לקחת בכל מקרה חצי פנסיון! ולא להזמין לינה וארוחת בוקר בלבד, שימו לב שהמלון עצמו מרוחק מהמרכז והארוחות במלון יקרות מאוד במידה ולא לקחתם חצי פנסיון) אנחנו בחרנו את בסוויטת הג'וניור, עם מרפסת קו ראשון לחוף ותצפית לאוקיינוס ההודי), החדרים גדולים מאוד, נקיים ( שירות ניקיון פעמיים ביום) ומפנקים.

לבדיקת זמינות ומחירים של חדרים בבוקינג: "Constance Ephelia Mahe Seychelles"


מתקנים נוספים במלון

ספא מפנק - מרבית מהמתקנים בספא ללא עלות נוספת וכניסה חופשית בין השעות 10:00-14:00

חדר כושר מאובזר - כניסה חופשית לאורך שעות היום

מגרשי סקווש וטניס

השכרת אופניים

ברים ומסעדות המפוזרים ברחבי הריזורט

מתחם צבי אלדברה - צבי יבשה ענקים בשטח מגודר בתוך הריזורט

שירות הסעות - שירות שאטל פנימי ברחבי הריזורט


חיי לילה במאהה ובמלון Constance Ephelia

במילה אחת.. אין... ב 2 מילים... לא קיים. ברמת העקרון בשעות הערב המאוחרות אין יותר מדי מה לעשות בריזורט מעבר להופעות מנומנמות בבר המרכזי, ולכן אנו ממליצים לכם להזמין מראש מקום באחת המסעדות לשעה מאוחרת ככל הניתן, ולהתפנק על ארוחה טובה ויין .



מתכננים את השהייה במלון Constance Ephelia Mahe

טיפ 1: סיישל נמצאת באוקיינוס ההודי ומזג האוויר בהתאם, אנחנו ממליצים בחום להתעלם! עד כמה שניתן מהגשם ולהמשיך את התוכניות שלכם כרגיל, הגשם בא והולך והוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. מעבר לכך... גם כשיורד גשם חם ולח בחוץ! והטמפרטורה של המים קבוע עומדת על כ 24 מעלות כל השנה.

בנוסף... המלון עצמו מספק מטריות לכל האורחים.





טיפ 2: המחירים במלון יקרים מאוד! ( כמה יקרים? יקרים יותר מהמחירים בתל אביב העיר הנחשבת לאחת מהיקרות בעולם), ולכן, אנו ממליצים לאלו מכם שרוצים לחסוך, להצטייד בנשנושים ואלכוהול מהדיוטי פרי


טיפ 3: יש מכולת קטנה מחוץ למלון ( ביציאה מהחוף הצפוני כ 5 דקות הליכה). ניתן למצוא במכולת שתיה קלה, אלכוהול, חטיפים וסיגריות במחירים נמוכים משמעותית ( משמעותית!!!) מהמחירים בתוך המלון. שימו לב כי במכולת ניתן לשלם באירו ורופי סיישלי. ( לפעמים כאשר האינטרנט פעיל ניתן לשלם גם בכרטיס אשראי)


Constance Ephelia | החוף הצפוני
Constance Ephelia | החוף הצפוני



טיפ 4: לא, זה לא תאילנד אבל בהחלט ניתן להתמקח במעט על המחירים השונים של השירותים השונים מחוץ למלון כגון מוניות, סיורים מודרכים והפלגות לאי לה דיג. שימו לב שחלק מהסיורים המודרכים מנוהלים על ידי ישראלים המספקים שירות מצוין בסה"כ.


טיפ 5: מחוץ למלון בחוף הצפוני ישנו פודטראק המוכר המבורגרים. המוכרת במקום מאוד נחמדה ומשום מה על פי ההמלצות בפורומים והקבוצות השונים בווטסאפ ובפייסבוק של סיישל ציפינו להמבורגר עסיסי מקומי... אז הרשו לי בלשון המעטה להנמיך את הציפיות. ( אנחנו פחות אהבנו... ואני מהמר כי מרבית מהממליצים בפורומים ובקבוצות השונות לא היו שם מעולם ופשוט העתיקו המלצות מבלוגים אחרים )


טיפ 6 ואחרון: הזמינו מראש ( לפני שאתם טסים) מקומות במסעדות השונות שבמלון. אל תחכו לרגע האחרון או ליום ההגעה למלון מכיוון שתישארו ללא מקום! בנוסף אנו ממליצים בחום לנסות את כל המסעדות. התפריט במסעדות מגוון ועשיר ומתאים לכולם. והכי חשוב, השירות האוירה והאוכל ברמה גבוהה.


התוכנית שלנו היא שאין תוכנית...

ממליץ לכם בחום לזרום עם התוכניות שלכם, להכיר את כל האפשרויות הקיימות ובהתאם למזג האויר לזרום עם הפעילויות השונות. להלן רשימה חלקית של פעילויות אשר ניתן לשלב במהלך השהייה שלכם והזמן שעומד לרשותכם:



Constance Ephelia | טיול ברחבי הריזורט
Constance Ephelia | טיול ברחבי הריזורט
  • רביצה בחוף הצפוני של המלון וספורט ימי - אפשר להעביר פה בכיף כמה שעות טובות בכל יום.

  • שיט לאי לה דיג, ואי הצבים (ההפלגה הייתה קשוחה ולא מעט מהמשתתפים קיבלו בחילה במהלך ההפלגה,) ניתן להזמין הפלגות דרך המלון ישירות או דרך המקומיים הנמצאים בחוף הצפוני.

  • מסלול הליכה "Ephelia Hike" והחופים הדרומיים: מסלול הליכה של כ 3 שעות המתחיל המנחת המסוקים, סיור בחופים המבודדים בחלק הדרומי של הריזורט ומשם חזרה למנחת המסוקים ומסלול הליכה של כשעתיים נוספות בתוך הג'ונגל עם תצפיות פנורמיות לכיוון האוקיינוס ההודי, המסלול מסתיים בחוף הצפוני.

  • מסלול הליכה " Ros Lepa": המסלול יוצא מהחלק הצפוני של הריזורט מאזור הסוויטה הנשיאותית, מסלול של כשעה - שעה וחצי הלוך חוזר, המסלול מתחיל בתצפית גבוהה אל האוקיינוס, ממשיך בירידה תלולה לחוף צפוני מבודד, ומשם הליכה בג'ונגל לכיוון תצפית " Ras Lepe". ( מסלול הלוך חזור... שווה כל רגע!) בדרך אם יתמזל מזלכם תפגשו סרטנים גדולים, עכבישים ואפילו חזירוני בר.

  • טיול של מספר שעות לחופים המבודדים בחוף הצפוני והדרומי - ראה הסבר בתחילת הפוסט

  • מסלול זיפ ליין (אומגות) - מסלול אומגות בין צמרות העצים בתוך הג'ונגל, מסלול מלא אדרנלין לכל הגילאים ( המסלול בתשלום וכולל הדרכה וליווי של צוות מקצועי)

  • מסלולי טיפוס על בולדרים - אנחנו באופן אישי ויתרנו על האטרקציה... למרות שלא מעט משפחות וזוגות שפגשנו עשו את המסלול ונהנו. שימו לב שמסלול הטיפוס בתשלום נוסף וכולל ציוד, הדרכה וליווי של אנשי מקצוע.

  • ספא - המתקנים בספא עומדים לרשות כל אורחי המלו בכל יום בין השעות 10:00 - 14:00, במקום תמצאו סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי ענק, בריכת מים קרים, חמים ופושרים וכמובן עיסויים מסוגים שונים (בתשלום)

  • סיור ברחבי האי הכולל תצפיות נוף, מבשלת הרום המקומית ( טקאמאקה), כפר האומנים ומסלולי הליכה נוספים, עלות טיול ברחבי האי יכולה להגיע לכ 250 אירו.


אנחנו מאחלים לכם חופשה נעימה! ואל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל .... לכל מקרה שלא יהיה.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page