top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

וויזה לארה"ב כל מה שצריך לדעת | דגשים וביטוח נסיעות לחו"ל

Updated: Oct 5, 2023

מסתמן כי החל מחודש נובמבר 2023 מדינת ישראל תיכנס רשמית לרשימת המדינות שאזרחיהן לא ידרשו להוציא וויזה לארה"ב, אם עד היום היינו נאלצים לקבוע תור לראיון ויזה בשגרירות האמריקאית בירושלים או בתל אביב, לקבוע תור מראש מספר רב של חודשים ולשלם מאות דולרים החל מחודש נובמבר זה הולך להשתנות... כך זה צפוי לפעול:

תוכנית הפטור לוויזה לארה"ב אשר אזרחים רבים חיכו לה שנים רבות היא בשורה של ממש לעשרות אלפי ישראלים אשר נמנעו עד היום מלבקר בארה"ב בעקבות הבירוקרטיה האינסופית והצורך לארגן עשרות אישורים ומסמכים ולתאם ראיו בשגרירות לפעמים חודשים מראש.





מסלול ESTA | פטור מוויזה לישראלים הנכנסים לארה"ב

החל מחודש נובמבר 2023 ארה"ב תפעל ליצירת טופס ESTA ( מערכת אלקטרונית לאישור מסע) מיוחד עבור ישראל. בשיטה זאת על פי הדיווחים מארה"ב ובתקשורת ישראלים רבים יוכלו להיכנס לארה"ב החל מה 30 לנובמבר.


איך זה יעבוד?

ישראלים יוכלו למלא טופס אלקטרוני בשם ESTA. לשלם 21$ בלבד ( במקום 140$ שהיו נהוגים עד כה) ולקבל אישור תוך 72 שעות בלבד ( לעומת חודשים ארוכים של המתנה לראיון והנפקה של הויזה) מרגע קבלת האישור ניתן למעשה להיכנס לארה"ב באופן חופשי במשך שנתיים מבלי למלא מסמך נוסף ובתנאי שכל ביקור יימשך עד 90 יום בלבד.


דגשים חשובים:

  1. התשובה מה ESTA מגיעה בדר"כ כלל עד 3 ימים, פעמים רבות האישור יתקבל הרבה לפני.

  2. הפטור מויזה מוענק אך ורק לצורכי תיירות ועסקים ולפרק זמן של עד 90 יום.

  3. שימו לב שויזת תייר מאפשרת כניסה לארה"ב של עד חצי שנה בעוד מסלול הפטור מהוויזה מאפשר כניסה של עד 90 יום

  4. שימו לב כי מי שאין לו דרכון ביומטרי יהיה חייב להמשיך ולהוציא ויזה בדרך הישנה ולעמוד בתור לשגרירות.

  5. בכל שנתיים יש צורך לחדש את ה ESTA או במקרים של החלפת דרכון ושינוי שם מגדר או אזרחות

  6. נכון להיום, מי שנכנס עם הפטור ושהה בארה"ב מעבר ל 90 יום נשללת ממנו האפשרות לעשות ESTA ופעמים רבות נשללת ממנו האפשרות לקבל ויזה בהמשך.

  7. גם ילדים יכולים לקבל פטור מויזה אך חייב להיות להם דרכון ביומטרי.


טסים לארה"ב? אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל בארה"ב לא שונה בהרבה מההנחיות לרכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל למדינות אחרות, הדגשנו כבר בעבר כי הדרך הנכונה לרכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל הינה התאמה של הכיסויים לתוכנית הטיול שלכם.


שימו לב! בארה"ב השימוש בשירותי הרפואה שונה לחלוטין ממה שאתם מכירים בישראל, עלות השימוש במערכת הבריאות הציבורית בארה"ב יכולה להגיע למאות ואף אלפי דולרים ולכן, חשוב מאוד לשים לב כי חברת הביטוח בה רכשתם את ביטוח נסיעות לחו"ל שלכם מכירה את מערכת הבריאות האמריקאית ויודעת לתת שירות ומענה. חברות הביטוח הראל ביטוח נסיעות, פספורטכארד והפניקס הן חברות הביטוח המועדפות אלינו בעת רכישת ביטוח נסיעות למבוטחים שלנו.


אנחנו מאחלים לכם חופשה נעימה! ואל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ארה"ב .... לכל מקרה שלא יהיה.




פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page