top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

"רוד טריפ" מאורגן ליוטה, אריזונה ומואב | ארה"ב הפראית הקסומה

Updated: Sep 6, 2023

רוב התיירים המבקרים בארה"ב מגיעים בעיקר לערים המרכזיות, הפעם אנחנו רוצים לחשוף בפניכם ארה"ב אחרת, פראית, קסומה ומלאה בטבע אדרנלין ונופים פנורמיים.

רוד טריפ... מסע בוטיק לארה"ב אחרת. מסע עוצמתי הכולל נהגיה עצמית ללא לוחות זמנים של טיול מאורגן באוטובוס, חוויה עוצמתית שתישאר עמכם הרבה ( אבל ממש הרבה) זמן אחרי שהיא תסתיים.


הפעם אנו חורגים ממנהגנו ומארחים אצלנו בבלוג את עופר ומייק מחברת "דיסקברי בוטיק טורס" חבר'ה שטיילו בארה"ב מספיק פעמים על מנת לבנות את המסלול האולטימטיבי שכולל את כל מה שצריך.


טיול מאורגן אבל לא כמו שאתם מכירים או מדמיינים. .לא מדובר בטיול מאורגן באוטובוסים אלא משהו שהינו הכי קרוב לטיול "רוד טריפ" עם מדריך פרטי. טיול שמתאים ליחידים, לזוגות וגם למשפחות.




נקודות עניין ואטרקציות עיקריות ב"רוד טריפ" המאורגן :

חוויות מוטוריות ייחודיות, נופי בראשית אטרקציות ואקסטרים. גראנד קניון, טיולי ג'יפים במואב - אחד מאתרי החובה לג'יפאים, סולט לייק סיטי, דרום יוטה ולאס וגס.

טיול באורך של כ 10 ימים הכולל טיול בנהיגה עצמית במערב ארה"ב, לינה במלונות ברמה גבוהה, הפלגה על סירות מהירות, טיולי ג'יפים אקסטרים במואב, ביקור בסולט ליק סיטי ובגראנד קניון ושהייה של מספר ימים בלאס ווגאס.


לפרטים נוספים ניתן ליצור עמנו קשר.


דגשים חשובים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל "רוד טריפ" בארה"ב

מכיוון שלא מדובר בטיול שגרתי לחו"ל נדרשת התאמה של פוליסת הביטוח לחו"ל. המשמעות הינה כי יש להוסיף לפוליסה הבסיסית מספר כיסויים נוספים:

  1. הרחבה לספורט אתגרי - מכיוון שהטיול כולל לא מעט חוויות מוטוריות בניהן אופנועי ים, הפלגה בסירות מהירות טיול ג'יפים ועוד, ביטוח הנסיעות שלכם חייב לכלול הרחבה לספורט אתגרי! ניתן לקרוא על כך בלינק הבא.

  2. איתור וחילוץ - יש לוודא שהביטוח לחו"ל שלכם כולל כיסוי לאיתור וחילוץ. חברת פספורטכארד לדוגמא מספקת כיסוי לאיתור וחילוץ בגובה של כ 250,000$. מכיוון שמדובר על "רוד טריפ" שברובו נמצא הרחק מהערים המרכזיות. לקריאה נוספת בנושא איתור וחילוץ בלינק הבא

  3. הרחבה להשתתפות עצמית ברכב שכור - לא חובה, אבל מומלץ! הטיול כולל נהיגה עצמית ברכבים שכורים ובג'יפים, הכיסוי הנ"ל יתן לכם מענה בגובה של כ 2000$ במקרה ותאלצו לשלם בגין נזק לרכב שכור.

  4. איזה חברת ביטוח מומלצת בארה"ב? - חשוב לבחור באחת מחברות הביטוח אשר יש להן ניסיון בטיפול במקרים ביטוחיים בארה"ב, אנו ממליצים בחום על אחת מחברות הביטוח נסיעות לחול: פספורטקארד, הראל ביטוח נסיעות לחו"ל והפניקס.

  5. דגשים נוספים - בחרו חברת ביטוח אשר מספקת מוקד חירום איתור וחילוץ 24/7, בנוסף חשוב כי לחברת הביטוח יהיה מוקד אנושי ( גם בווטסאפ) במידה ותזדקקו לעזרה גם הפשוטה ביותר.


למידע נוסף בנושא ביטוח לחו"ל אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר. בכל מקרה ניתן לרכוש ביטוח נסיעות אונליין בכל אחת מהחברות שציינו קודם. המחיר זהה בעת רכישה אונליין או רכישה ישירות מול המוקד של חברת הביטוח. ( פרט לביטוח נסיעות של הפניקס הנותן 10% הנחה ברכישה אונליין)





פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page