top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

הודו, לא רק לתרמילאים | ביטוח נסיעות לחו"ל, דגשים וטיפים חשובים

Updated: Apr 9, 2023

הודו, גם לתרמילאים אבל גם לאלו שמחפשים חופשה להתפנק בה. אין ספק שהמפתח לטיול מוצלח הוא תכנון הנסיעה להודו עד הפרט הקטן ביותר ( למרות שאני באופן אישי מעדיף להשאיר גם מקום לספונטניות) אחד מהדברים החשובים בתכנון הנסיעה שלכם להודו הוא להיות מודעים לסיכונים ולבעיות שעלולים להיתקל בהם בזמן הנסיעה. ( ובהודו יש לא מעט תרחישים כאלו... אבל אל דאגה לרובם יש לנו פתרון) אחד המפתחות לטיול בראש שקט הוא רכישה של ביטוח נסיעות תקף ומותאם אישית לצרכים ולתוכנית שלכם. במקרים רבים, כגון פציעות או מחלות חריפות ( אל תשכחו שמדובר במדינת עולם שלישי) ביטוח הנסיעות לחו"ל יכול להציל את חייכם ואף להקל על ההוצאות הגבוהות שעשויות להיגרם במצב כזה.




ביטוח נסיעות לחו"ל בהודו! לא להתפשר ולא לוותר!

ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב במיוחד כאשר מתכננים לטייל במדינה זרה ואף חשוב כפליים במקרה של הודו. במקרה של מצב חירום, פציעה או מחלה חריפה, ביטוח נסיעות לחו"ל יכול להציל חיים. חשוב לבדוק את תנאי הביטוח ולוודא שהוא מכסה את כל הסיכונים ואת הפעילויות שאתם צפויים לעשות במהלך הנסיעה.


חיסונים, מצב רפואי ותברואה בהודו

בנוסף, המלצה נוספת שנכונה לכל המטיילים בהודו אבל בעיקר לבני הגיל השלישי היא בטרם החופשה , לבדוק את המצב הבריאותי ולקחת את כל החיסונים המומלצים. ( ניתן לבדוק זאת באתר משרד החוץ או משרד הבריאות הישראלי אבל על מי שמתכננים טיול בהודו להחליט אילו מבין החיסונים המומלצים לקבל. בין היתר מדובר בחיסונים כנגד דלקת כבד A, טיפוס הבטן, דלקת כבד B, חצבת, אדמת, חזרת, דיפתריה, טטנוס, שעלת, קדחת מוח יפנית וכלבת.) כמו כן, כדאי לוודא שכל התרופות המרשם שלכם זמינות בכמות מספקת למשך כל הנסיעה ולהצטייד גם בתרופות בהתאמה אישית.


תקשורת בחו"ל | Esim

במהלך תכנון החופשה שלכם חשוב לרכוש חבילת תקשורת אשר בוודאות תיתן לכם זמינות מלאה בכל רחבי הודו. ניתן לרכוש חבילות תקשורת ישירות דרך חברת הסלולר שלכם בישראל, אפשרות נוספת זמינה וזולה העומדת לרשותכם הינה רכישה של Esim וזאת במידה והטלפון הסלולרי שלכם תומך בטכנולוגיה. במרבית המקרים רכישה של Esim תהיה זולה משמעותית מאשר רכישה של חבילת תקשורת מהמפעיל הישראלי שלכם.


נושאים נוספים שכדאי לקחת בחשבון בעת טיול בהודו

לא פעם, ישראלים המטיילים בהודו נתקלים בתרחישים כגון סיכון לפגיעה או לגניבה, אכילת מזון שלא בריא או אפילו נזק לכבודתם בגלל המנטליות החברתית השונה בהודו. לכן, כדאי לקחת בחשבון את העצות הבאות:

  • לא לקחת את כל הכסף עליכם במהלך הטיול ולהשאיר את הסכום הגדול בכספת במלון או במקום מאובטח.

  • לא להציג את הטלפון החכם או הציוד האלקטרוני היקר במרחב הציבורי כדי למנוע גניבה או פגיעה.

  • לבדוק את מקור המזון ולאכול רק מקורות בטוחים ומומלצים על ידי מקומיים או כשרים - ואם אתם יודעים שאתם רגישים למזון הייתי שוקל גם אכילה של מזון אך ורק בבית המלון.

  • להתאים את הלבוש והתנהגותכם לתרבות המקומית ולהימנע מהתנהגות לא הולמת או כזאת המציגה אתכם באור שלילי בעיניי מקומיים.

כאשר מתכננים נסיעה להודו, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם ולתאם את הטיול לפיו. ניתן למצוא מגוון אפשרויות אירוח וטיולים זולות בהודו, וגם להתאים את הטיול לצרכים והתקציב שלכם. כמו כן, חשוב לזכור שבהודו ניתן למצוא מוצרים ושירותים במחירים זולים, ולכן מומלץ לתכנן מראש את התקציב ולצרף חשבון להוצאות לא צפויות.



ביטוח נסיעות לחו"ל למטיילים בהודו | טיפים, דגשים רכישה אונליין ותכנון מראש

בנוגע לביטוח נסיעות, מומלץ להשקיע בביטוח נסיעות לחו"ל שיכלול כיסוי רפואי ופיצויים במקרה של ביטול טיסה או אירועים לא צפויים. כדאי לבדוק את תנאי הביטוח ולוודא שהם כוללים את הכיסויים הדרושים עבורכם.

כיסויים ביטוחיים והרחבות מומלצות למטיילים בהודו:

  1. כיסוי לכבודה!

  2. הרחבה לספורט אתגרי - במידה ומתוכננות לכם פעילויות הנחשבות לאתגריות בחלק מימי הטיול

  3. הרחבה לאיתור וחילוץ - מדובר במדינה עם מרחבים אינסופיים, זה לא המקום לחסוך על ביטוח

  4. לוקחים איתכם מכשירים אלקטרוניים כגון סלולרי, מחשב או מצלמה? כדאי לשקול רכישה של כיסוי למקרה אובדן או גניבה של מכשירים אלו.

  5. לבני הגיל השלישי - במידה ומצב בריאותכם אינו מושלם, כדאי לבדוק מול חברת פספורטכארד רכישה של הרחבה למצב רפואי קיים.


מעבר לכך בפוליסת הנסיעות הבסיסית קיימים מספר רחב של כיסויים אשר יתנו לכם מענה במהלך הטיול כגון אשפוז, התייעצות עם רופא ועוד.

ומשפט אחרון בנושא ביטוח נסיעות - לפני הטיסה חשוב לוודא שיש ברשותכם את כל דרכי ההתקשרות לחברת הביטוח שלכם החל ממספר ווטסאפ, מספרי חירום של המוקד 24/7 ולוודא שהורדם את האפליקציה של חברת הביטוח בה רכשתם פוליסת נסיעות.

בנוסף, כדאי לקחת בחשבון גם את מזג האויר ולהתאים את הטיול לפיו. הודו יכולה להיות חמה ולחה בקיץ וקרה ויבשה בחורף, ולכן כדאי לבדוק מראש את מזג האויר ולהתאים את התכניות לפיו.



בשורה התחתונה, כדי לטייל להודו בראש שקט, חשוב לתכנן מראש, לבדוק תנאים ותעריפים, לקחת בחשבון את התרבות המקומית ולהתאים את הטיול לפי הצרכים והתקציב שלכם. עם כל זאת, יש לזכור שטיול להודו יכול להיות חוויה מדהימה ומעניינת, תוך הקפדה על הכנה טובה ולקיחת משוב מטיילים קודמים ומקומיים. ורכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל מחברה שאתם סומכים עליה.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.







bottom of page