top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

אוסטרליה וניו זילנד | דגשים חשובים וטיפים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל

אוסטרליה, ארץ המרחבים האין סופיים וניו זילנד אשר מהווה שם תחליפי לאקסטרים וטבע ללא מעט מטיילים. אם החלטתם לטוס לאוסטרליה ולניו זילנד לחופשה "רגילה" סביר להניח שמה שכתוב בשעות הבאות יהיה פחות רלוונטי לגביכם.





אבל, במידה ואתם טסים לאוסטרליה וניו זילנד על מנת לחוות את הארץ, לתור אותה ולנצל את כל האטרקציות האין סופיות שיש להם להציע כדאי שתקראו את הכתבות הבאות בעיון רב.


מי מכם שכבר שוטט לו ברחבי הבלוג שלנו כבר שם בוודאי לב לעובדה שכל טיול דורש התאמה פרטנית של הביטוח הרלוונטי אליו. חופשה באירופה במרבית המקרים תהיה שונה מטיול באוסטרליה מבחינת התוכנית והביצוע שלה.


מה כל כך מיוחד בביטוח נסיעות לחו"ל לאוסטרליה וניו זילנד?

1. ביטוח אקסטרים! ביטוח לספורט אתגרי - רוב הסיכויים שבמידה ואתם טסים למדינות אלו שילבתם במהלך החופשה אטרקציות מסוגים שונים, טיולי ג'יפים, מצנחי רחיפה, גלישה, ראפטינג ועוד ועוד ועוד. חשוב לוודא כי הוספת לביטוח הנסיעות שלכם כיסוי לספורט אתגרי! במידה וחס וחלילה נפצעתם במהלך הפעילות שלכם חברת הביטוח תיתן לכם מענה רק במידה והכיסוי לספורט אתגרי היה בתוקף.

2. איתור וחילוץ - אוסטרליה, יבשת ענקית עם מרחבים אינסופיים ונופים פנורמיים מרהיבים, מצד שני, בגלל הגודל העצום של היבשת חשוב תחברת הביטוח תהיה לצידכם במידה ותתקעו על הר אי שם... איך? מוודאים בעת הרכישה של ביטוח הנסיעות כי הכיסוי לאיתור וחילוץ בתוקף!

3. כיסוי להשתתפות עצמית במקרה ששכרתם רכב! כיסוי זה ייתן לכם מענה של כ 1500$ ( תלוי בחברה בה רכשתם ביטוח) במקרה ותאלצו להפעיל את ההשתתפות העצמית במקרה והרכב ששכרתם ניזוק/נגנב.


סעיפים 1-3 הם סעיפי חובה שחשוב להוסיף לכיסוי הביטוח בפוליסת הנסיעות לחו"ל שלכם.

ישנם כיסויים נוספים אשר רצוי להכיר במידה והם רלוונטיים אליכם:

  1. כיסוי להריון עד שבוע 32 - טסות בהריון? חשוב שתדעו כי חברת הביטוח תכסה אירועים הקשורים לנושא זה עד שבוע 32 בלבד! ובתנאי שהוספת את הכיסוי לפוליסת הנסיעות בעת הרכישה.

  2. כיסויים למכשירים חשמליים ( סלולרי, מחשב, מצלמה) - יש באפשרותכם להרחיב את הפוליסה על מנת שבמקרה והמכשיר הסלולרי נגנב או אבד תקבלו פיצוי ראוי ( שימו לב שהכיסוי שונה מחברה לחברה)

  3. מצב רפואי קודם - במידה ואתם טסים במצב רפואי פעיל חברת הביטוח תחייב אתכם בכיסוי להחמרה במצב רפואי קיים ( לא! כולסטרול וכדורים ללחץ דם לא נחשבים... ניתן לקרוא על כך בפוסט הבא - לחץ כאן)

למידע נוסף ורכישת פוליסת נסיעות לחברות פספורטכארד, הראל ביטוח נסיעות או הפניקס ( בפניקס יש לכם 10% הנחה ברכישה אונליין) לחצו כאן


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page