top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

איך רוכשים ביטוח לחו"ל ? | הראל ביטוח נסיעות ופספורטכארד

Updated: Jun 8, 2023

רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל בשלושה שלבים, לפני רכישת הביטוח תכננו את הטיול לפרטי פרטים ורשמו לפניכם את הכיסויים הנוספים להם אתם נדרשים , בשלב השני התייחסו למאפיינים של כל מבוטח מבחינת מצב רפואי, בשלב השלישי בדקו מחירים וכיסויים, המומלצים שלנו הראל ביטוח נסיעות ופספורטכארד)

שריינתם תאריכים ביומן, עשיתם מחקר מקיף על היעד שאליו אתם מתכננים לטוס, ולבסוף רכשתם כרטיסי טיסה, הזמנתם מלונות ואפילו רכשתם חבילת תקשורת . רבים מאתנו דוחים את רכישת הביטוח לחו"ל לסוף... ממש סמוך למועד הטיסה.


איך רוכשים ביטוח לחו"ל? הרכישה של הביטוח זה החלק הקל - 3 דקות ויש לכם ביטוח, כיום ניתן לרכוש ביטוח לחו"ל אונליין באתר חברות הביטוח השונות לדוגמא באתר של הראל ביטוח נסיעות או ישירות דרך נציג, אבל לא לשם כך התכנסנו. המטרה שלנו היא ללמד אתכם כיצד רוכשים ומתי רוכשים ביטוח לחו"ל.





השלבים לרכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל - פשוט וקל!

שלב 1 - לפני רכישת הביטוח לחו"ל

תכננו את הטיול מראש ובנו תוכנית ( רצוי כתובה ולא בע"פ) בה ברור לכם בדיוק מה אתם מתכננים לעשות ואיפה אתם מתכננים לבקר. התוכנית צריכה להתייחס לנושא אטרקציות ופעילויות מיוחדות ( פעילות תחרותית, ספורט חורף, ספורט אתגרי ... ) , יעד הטיסה ( שיטוט בערים הגדולות או יציאה מחוץ לערים, מדינת עולם שלישי או אירופה הקלאסית), מטרת הנסיעה ( נסיעת עסקים או טיול משפחתי)


שלב 2 - בירור הצרכים של המבוטחים

האם ישנו מצב רפואי קודם הדורש התייחסות? בעת רכישת ביטוח לחו"ל כמו הראל ביטוח נסיעות או פספורטכארד אתם נדרשים למלא הצהרת בריאות קצרה. לפני הטיסה חשוב לוודא מצב רפואי: הריון, ניתח, אשפוז בתקופה האחרונה, מחלה מתמשכת ועוד.


טיפ חשוב: וודאו שכל מי שאתם טסים איתו מבוטח באותה חברת ביטוח ביטוח ! זה יכול להיות ההבדל בין שקט נפשי במקרה של אירוע ביטוחי חס וחלילה או כאוס.


שלב 3 - שלב הרכישה של ביטוח לחו"ל: המומלצים שלנו הראל ביטוח נסיעות ופספורטכארד

הכינו את כל הפרטים של כל המבוטחים ( ת.ז. תאריכי לידה), בחרו את חברת הביטוח הרלוונטית, במידה והמצב הרפואי של כל המבוטחים תקין, רכשו את הפוליסה אונליין והוסיפו את הכיסויים וההרחבות הרלוונטיות בהתאם לתוכנית הטיול משלב 1. ( כיסויים שניתן להוסיף בהתאם לתוכנית הטיול: ספורט אתגרי, נשים בהריון, ספורט תחרותי, ספורט חורף ועוד... ), במידה וקיים מצב בריאותי הדורש בירור ניתן

ליצור עמנו קשר על מנת שנוכל לתת מענה: 077-2244332


שלב 4 ואחרון: שימרו את מסמכי הפוליסה. ההמלצה שלנו, שימרו לעצמכם בווטסאפ את כל מסמכים הטיול בקבוצה ייעודית לנושא זה. ( ניתן לשלוח לקבוצה הייעודית של הטיול את התוכנית, פוליסת ביטוח לחו"ל, אסמכתאות להשכרת רכב, שוברים של מלונות וכו')


שתהיה לכם חופשה נעימה ובטוחה. ובכל שאלה אנחנו כרגיל כאן לרשותכם


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page