top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לארה"ב | דגשים חשובים וטיפים

Updated: Sep 6, 2023

טסים לארה"ב בפעם הראשונה? חופשה זוגית רומנטית או שטיול משפחתי? חשוב שתקראו את השורות הבאות בהן ניתן מספר דגשים וטיפים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל לארה"ב.



ביטוח נסיעות לחו"ל חופשה בארה"ב
ביטוח נסיעות לארה"ב


מה כל כך מיוחד בביטוח נסיעות לארה"ב?

ארה"ב הייתה אחת מיעדי הנסיעות שבתקופת הקורונה לא היה ניתן לרכוש אליהם ביטוח, והסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הגבוהות ( אסטרונומיות) של הרפואה בארה"ב, עלות ההוצאות הרפואיות בארה"ב הם כמעט פי 3 מהעלויות במדינות אחרות.

מערכת הבריאות בארה"ב היא מערכת פרטית ברובה ולכן גם הטיפולים השונים עשויים לעלות לא מעט כסף. אז נלך ישירות לשורה התחתונה! לארה"ב חובה לרכוש ביטוח נסיעות שכולל כיסוי להוצאות רפואיות. מכיוון שאם חס וחלילה תזדקקו לשירותים רפואיים ( גם הפשוטים והקלים ביותר זה יכול לעלות לכם הרבה כסף! )



מה הם הכיסויים הרלוונטים בביטוח נסיעות לחו"ל לארה"ב?

הכל תלוי באופי החופשה שלכם, ובהתאמה אישית לתוכנית הטיול.

  1. חובה לוודא שביטוח הנסיעות מספק כיסוי לשירותים רפואיים. ורצוי שלחברת הביטוח בה רכשתם את פוליסת הנסיעות יהיה ידע וניסיון בהתנהלות מול מערכת הבריאות בארה"ב ( פספורטכארד והראל לדוגמא מתמחים בסוג זה של ביטוחים ובעלי ניסיון רב של תביעות והתנהלות מול גופי הרפואה השונים בארה"ב)

  2. חובה לוודא כי רכשתם כיסוי לאיתור וחילוץ! - ארה"ב, מדינה ענקית, כך שבמידה ואתם מתכוונים לטייל מחוץ גבולות הערים הקלאסיות והמרכזיות ( ניו יורק, לוס אנג'לס וכו) תהיה לכם אפשרות להשתמש בכיסוי זה.

  3. התאמה אישית של הכיסויים בהתאם לאופי הנסיעה - אם החופשה שלכם בארה"ב צפויה להיות "רגילה" (מסעדות, הופעות שופינג ושוטטות רגלית במרכזי הערים) סביר להניח שפוליסת הנסיעות הבסיסית תספיק, אבל אם אתם מתכוונים לשלב גם פעילות אתגרית, לשכור רכב או קרוון כדאי לרכוש כיסוי לספורט אתגרי. ואילו לשקול להוסיף כיסוי לה"ע ברכב שכור.

  4. חשוב לוודא שלחברת הביטוח בה רכשתם את פוליסת הנסיעות יהיה מוקד חירום 24/7 ( גם בגלל הבדלי שעות וגם לזמינות בכל שאלה שתעלה במהלך הטיול ותדרוש התערבות של חברת הביטוח)

  5. חשוב לוודא כי חברת הביטוח בה רכשתם את ביטוח הנסיעות יש אפשרות לתשלום במקום במקרה תביעה באמצעות אפליקציה או כרטיס אשראי נטען. מכיוון שאם תאלצו לקבל טיפול רפואי ולשלם מכיסכם ורק אח"כ לתבוע בישראל תאלצו לשלם פעמים רבות אלפי דולרים... חברת פספורטכארד, הראל ביטוח נסיעות והפניקס חו"ל מספקות שירות של תשלום תביעות במקום! המשמעות הינה שבמידה ותקבלו טיפול רפואי או שתתבעו את הפוליסה במהלך שהותכם בחו"ל הכסף יוזרם אליכם מיידית על מנת לשלם את האירוע.



חבילת תקשורת לארה"ב- eSIM

עוד נושא חשוב שכדאי לקחת בחשבון הוא נושא חבילת התקשורת והגלישה שלכם בארה"ב, מכיוון שמדובר במדינה ענקית, חשוב לוודא שחבילת התקשורת שלכם מכסה את כל המדינה. כיום ניתן לרכוש חבילות תקשורת זולות באמצעות eSIM , כרטיס סים וירטואלי השומר על מספר הטלפון הישראלי שלכם ומספק חבילת תקשורת בהתאמה אישית ובעלויות זולות יותר בדר"כ מאשר רכישה ישירות בחברת הסלולר בה אתם מינויים או רכישה של כרטיס סים מקומי בארה"ב. מידע על רכישת eSIM לארה"ב ניתן לקבל כאן




פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page