top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

שירות, מקצועיות, ניסיון | ביטוח נסיעות לחו"ל

לא מעט מהרוכשים של ביטוח נסיעות לחו"ל מחפשים את הביטוח הזול ביותר, ואפילו משתמשים לעיתים בביטוחים הניתנים חינם דרך גופים כאלו ואחרים, האמת היא שמדובר באחד מהרכיבים החשובים ביותר בתוך החופשה שלכם.

ביטוח נסיעות לחו"ל | שירות, ניסיון, מקצועיות

תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה... טסתם לחו"ל התחלתם את החופשה ופתאום אתם צריכים להפעיל את הביטוח נסיעות לחו"ל שלכם. זו בדיוק הסיטואציה בה כולנו מגלים האם החברה שבחרנו בה לבטח את עצמנו יעילה מספיק או שהיא מערימה קשיים!


  • טלפון עם מוקד חירום זמין 24/7 - לכל מקרה שלא יהיה

  • שירות בווטסאפ - כי לפעמים זה הרבה יותר יעיל

  • אפליקציה - חלק מחברות הביטוח מספקות אפליקציה יעילה.

בנוסף, חשוב לוודא שמדיניות תשלום התביעות של החברה עומדת בסטנדרטיים המצופים ממנה ולא מערימה קשיים מיותרים במקרה של תביעה! וחושב מכך, משלמת במקום! תתפלאו, גם היום יש רק מספר מצומצם של חברות ביטוח ופוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל המאפשרות תשלום תביעות במקום ( כן! שמעתם נכון, תשלום בזמן אמת) חברות רבות אחרות אינן מאפשרות תשלום במקום וידרשו מכם לשלם מכיסכם ולהגיש את המסמכים הרלוונטיים והתביעה רק כשתחזרו לישראל.


למידע נוסף על ביטוח נסיעות לחו"ל צרו עמנו קשר. כמו כן ניתן לרכוש פוליסה ישירות באתר חברת .  או ליצור עמנו קשר טלפונית: 077-2244332




יופי! אבל איך בודקים את הביטוח נסיעות לחו"ל?

משרד האוצר ורשות שוק ההון מפרסמות אחת לשנה את הציון של חברות הביטוח השונות בנושאים שונים וכך גם במקרה של ביטוח נסיעות לחו"ל.

רשות שוק ההון בודקות את ביטוח נסיעות לחו"ל תחת מספר פרמטרים:

שירות, תלונות מוצדקות של מבוטחים, מהירות תשלום תביעות ועוד. הפרמטרים האלו עוזרים לנו כצרכנים לבחור בצורה נבונה את חברת הביטוח הטובה ביותר עבורנו.


נכון להיום, חברת פספורטכארד מדורגת שוב במקום הראשון במדד רשות ההון ביטוח וחיסכון בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל. בפרמטר המוביל הנוגע לתשלום תביעות המורכב משיעור התשלום ומהירות התשלום קיבלה חברת פספורטכארד ציון 99!! מדובר בציון תקדימי וחריג. את האמת, אנחנו לא מופתעים מכיוון שפספורטכארד מקבלת ציונים גבוהים כבר מספר שנים, הרבה בזכות הניסיון הרב והשירותים המשלימים הנוספים שהם מספקים למבוטחים שלהם.


בשורה התחתונה... בפעם הבאה שאתם טסים לחו"ל חשוב לבחור חברת ביטוח שתעמוד מאחוריכם ברגע האמת. ובנימה אישית כמאמר הקלישאה... טעמו המתוק של מחיר נמוך נעלם ברגע בזמן ברגע האמת.


למידע נוסף על ביטוח נסיעות לחו"ל צרו עמנו קשר. כמו כן ניתן לרכוש פוליסה ישירות באתר חברת פספורטכארד.  או ליצור עמנו קשר טלפונית: 077-2244332



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.








bottom of page