top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חופשות בחו"ל 2024 | חידושים, דגשים וביטוח נסיעות לחו"ל ( פספורטכארד )

חופשה בחו"ל בשנת 2024 יקרה יותר! ולכן חשוב לוודא שיש לכם אפשרות לבטל את חבילת הנופש לכל מקרה שלא יהיה... בעקבות מלחמת חרבות ברזל וחוסר הוודאות, ישראלים רבים מזמינים חופשה לחו"ל הכוללת את האפשרות לבטל את חבילת הנופש ( טיסה, מלון וכו...) במינימום נזק.



חופשות בחו"ל 2024 | חידושים דגשים וביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

חברת פספורטכארד, אחת מהחברות המובילות בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל זיהתה מגמה הולכת ועולה של ישראלים רבים המזמינים חופשה לחו"ל ומשאירים לעצמם את האופציה לבטל את החופשה במידת הצורך ולצמצם למינ' את הנזק בעקבות הביטול. איך עושים את זה? על כך בשורות הבאות.


כל מה שצריך לדעת בנוגע לביטול חופשה...

  1. טיסה - במעמד הזמנת הטיסה, חלק מחברות התעופה מאפשרות לרכוש כרטיס טיסה עם אפשרות לביטול ושינוי הכרטיס ( בתוספת תשלום כמובן). אופציה ששווה לקחת בחשבון. לשם הדוגמא, חברת אל על מאפשרת במעמד רכישת הכרטיס להוסיף את הסעיף בעלות של 17$ לכרטיס.

  2. מלונות - במידה ואתם משריינים מקומות לינה באתר כגון "בוקינג" , AirBnB ואתרים אחרים, אנו ממליצים לשריין את מקום הלינה עם האפשרות לביטול הזמנה במועד מאחור ככל הניתן!

  3. ביטוח נסיעות לחו"ל 1 - כל חברות הביטוח כולל חברת פספורטכארד מאפשרות לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ( מומלץ לרכוש ביטוח מוקדם ככל האפשר) ולקבל החזר של עלות הביטוח במידה והטיסה שלכם לחו"ל בוטלה. (אנחנו מדגישים תמיד... ההחזר הינו על הפרמיה ששילמת)

  4. ביטוח נסיעות לחו"ל 2 - חלק מחברות הביטוח מאפשרות לרכוש סעיף הרחבה לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בשם "ביטול טיסה". חברת פספורטכארד אפשרת רכישה של ההרחבה בתשלום נוסף, ותפצה אתכם במידה והטיסה בוטלה בעקבות מחלה, אשפוז או מוות חס וחלילה ( גם שלכם וגם של בן משפיה מדרגה ראשונה) - חשוב לקרוא את תנאי הפוליסה בנוגע לסעיף זה.

  5. ביטוח נסיעות לחו"ל 3 - פיצוי בגין פעילות מבצעית צו 8/צו 9 ומשרתי כוחות הביטחון - חברת פספורטכארד מאפשרת רכישה של כיסוי מיוחד למשרתי כוחות הביטחון.






ביטוח נסיעות לחו"ל | למה לרכוש ביטוח פספורטכארד 2024

חברת פספורטכארד מדורגת במקום הראשון במדד רשות שוק ההון בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל עם ציון 92. בפרמטר המוביל של תשלום תביעות המורכב משיעור התשלום ומהירות התשלום קיבלה פספורטכארד ציון 99. בתוך כך קיבלה פספורטכארד ציון תקדימי של 99 במדד איכות השירות.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.







bottom of page