top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

קבלו הנחה של 15% ברכישת Esim של חברת Airalo לחודש יולי בלבד

נתחיל מהשורה התחתונה.. אם אתם פעם ראשונה משתמשים בטכנולוגית Esim או שלראשונה אתם משתמשים בשירות של חברת Airalo קבלו מאתנו 15% הנחה על הרכישה הראשונה בהזנה של קוד קופון: JULY15 .

טכנולוגיית ה ESIM ממשיכה לצבור תאוצה בקרב הישראלים שטסים לחו"ל. לאלו מכם שעדיין לא התנסו בשירות, מדובר בטכנולוגיה חדשה הקיימת כמעט בכל המכשירים הסלולריים החדשים ( רשימת מכשירים תומכים בטכנולוגיית eSIM ) . הטכנולוגיה למעשה מייתרת את הצורך להתקשר עם המפעיל הסלולרי שלכם בישראל על מנת לרכוש חבילת תקשורת לחו"ל ואפילו מייתר את הצורך ברכישה של SIM פיזי בארץ או במדינת היעד אליה אתם מגיעים.



כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרכוש חבילת תקשורת אצל אחד מספקי שירות ה ESIM. אנו ממליצים בחום על חברת Airalo הבינלאומית מכיוון שהיא אחת מהחברות היחידות המספקות שירות במעל 200 מדינות במחירים תחרותיים מאוד. ובנוסף מספקות ממשק רכישה ותפעול בעברית.

והבונוס לחודש יולי... קוד קופן הנותן לכם 15% הנחה לרכישה הראשונה



איך רוכשים ומפעילים שירות ESIM של חברת Airalo או כל חברה אחרת...

  1. בשלב הראשון יש להוריד את האפליקציה של החברה בה בחרתם ( בתחתית הדף ישנם לינקים להורדת האפליקציה של חברת Airalo)

  2. שלב שני: בוחרים מדינת יעד מתוך רשימת המדינות ( מעל 200 מדינות)

  3. בוחרים חבילת תקשורת וגלישה אשר מתאימה לצרכים שלכם ולטווח הנסיעה ( שימו לב כי קיימות חבילות המוגבלות בזמן שימוש ולכן כדאי להתאים את החבילה לווח הנסיעה)

  4. סורקים את קוד ה QR שמקבלים לטובת הפעלת ה eSIM

  5. מפעילים את ה eSIM ברגע שמגיעים לחו"ל!


להורדת אפליקצייה eSIM של חברת Airalo:


מחיר חבילת תקשורת eSIM של חברת Airalo לדוגמא:

  • ארה"ב - 5GB גלישה למשך 30 יום 16$

  • איטליה - 2GB גלישה למשך 15 יום 8$

  • תאילנד - גלישה ללא הגבלה למשך 15 יום 19.95$

  • סין - 5 GB גלישה ל 30 יום 16.5$

  • הודו - 5 GB גלישה למשך 30 יום 16$

  • אוסטרליה - 5 GB גלישה למשך 30 יום 12.5$

  • ישראל - 10 GB גלישה למשך 30 יום 18$



חשוב! ספקית השירות היא חברת Airalo , פריפלן - ביטוח נסיעות לחו"ל אינה צד בעסקה. קבלת שירות בנושא Esim Airalo הינה ישירות מול הספק. המידע המופיע באתר מהווה סקירה כללית בלבד. התנאים המחייבים הינם התנאים המופיעים באתר Airalo בלבד.


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page