top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

הכירו את חנות התקשורת המובילה בעולם | Airalo eSIM

"חנות ה eSIM הגדולה והראשונה בעולם Airalo מגיעה לישראל עם מטרה אחת ברורה! להוריד את מחירי חבילות התקשורת והגלישה בחו"ל, לספק גישה מהירה ומיידית לאינטרנט בכל העולם ולשחרר את הטסים מחו"ל מתלות במפעילי תקשורת מקומיים במחירים שוברי שוק"



מה זה בדיוק eSIM? ולמה אנחנו כל כך מתלהבים ממנו...

כרטיסי סים פיזיים כפי שאתם מכירים אותם כיום וכרטיסי eSIM וירטואליים ( בטכנולוגיה החדשה) פועלים באותה הדרך. ההבדל היחידי הוא בצורה בה הוא מתוקן בטלפון.

בכרטיסי הסים כיום אתם נדרשים להתקין פיזית את הכרטיס בתוך המכשיר לכם בהתאם למדינה אליה הגעתם, לחילופין, יש באפשרותכם לרכוש חבילת תקשורת במחירים גבוהים ממפעיל התקשורת המקומי.

במסגרת ה eSIM זה לא קיים יותר! ההפעלה של הכרטיס נעשית מיידית אונליין דרך מכשיר הטלפון שלכם על ידי סריקה של קוד QR. והמחירים? זולים משמעותית ממה שהכרתם עד הים.




עד שנת 2024 יהיו בעולם יותר מ 2 טריליון מכשירי טלפון אשר תומכים ב eSIM

כבר היום ישנה רשימה ארוכה של מכשירים התומכים ב eSIM , למעשה, כמעט כל מכשיר טלפון חדש שנקנה כיום כולל בתוכו את הטכנולוגיה. נכון להיום הכיסוי והשירות של Airalo כולל מעל 200 מדינות בכל רחבי העולם ( כולל ישראל כמובן).


איך מתחברים לשירות eSIM של חברת Airalo? פשוט!


טכנולוגיית ה eSIM הופכת לנפוצה ופופולארית מואד בגלל שזה כל כך פשוט להתחבר ולהשתמש בה...

1. טוענים את האפליקציה של Airalo מחנות האפליקציות בהתאם למכשיר הטלפון שברשותכם:

2. בוחרים את יעד הטיסה ( מדינת יעד) מתוך רשימה של מעל 200 מדינות בכל העולם

3.מתקינים את ה eSIM הויירטואלי באמצעות סריקה של קוד ה QR

4. מפעילים את eSIM בעת הגעה ליעד.



האם קיימות בישראל חברות תקשורת נוספות המספקות שירות eSIM ?

בהחלט, טכנולוגיית ה eSIM היא מסוג המוצרים שמשנים את פני השוק, אם עד היום הייתם מחוייבים לרכוש חבילת תקשורת דרך המפעיל הסלולרי שלכם במחירים מופקעים או שנאלצתם לרכוש סים פיזי מוגבל במדינת היעד אליה הגעתם, כיום יש לכם אפשרות לרכוש eSIM מעשרות ספקים שונים. שימו לב! חשוב לרכוש את הכרטיס מספק מוכר, ולא דרך צד שלישי! חברת Airalo הינה אחת מחברות התקשורת המובילה כיום בעולם ומספקת רמת אבטחה גבוהה! ושירות מצויין מסביב לעולם.



מחירים לדוגמא של חבילת תקשורת eSIM של חברת Airalo

  • ארה"ב - 5GB גלישה למשך 30 יום 16$

  • איטליה - 2GB גלישה למשך 15 יום 8$

  • תאילנד - גלישה ללא הגבלה למשך 15 יום 19.95$

  • סין - 5 GB גלישה ל 30 יום 16.5$

  • הודו - 5 GB גלישה למשך 30 יום 16$

  • אוסטרליה - 5 GB גלישה למשך 30 יום 12.5$

  • ישראל - 10 GB גלישה למשך 30 יום 18$



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.











bottom of page