top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

מרוקו חלק 3 - יעד הגלישה הטוב בעולם | פספורטכארד

נכון שלא חשבתם על מרוקו ביעד לחופים וגלישת גלים? אז קבלו את החלק השלישי בסדרה בו נבחרת המטיילים של פספורטכארד ממשיכה לטייל במרוקו, והפעם מגיעים ליעדים פחות מוכרים לתייר הישראלי... ולא פחות טובים. טזגוט הנמצאת צפונית לאגאדיר, כ 4 שעות נסיעה ממרקש והגעתם לאחד מאתרי הגלישה הטובים בעולם בקרב גולשי הגלים.


לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו: 077-2244332


טיול זוגי למרוקו קצת אחרת - חלק שלישי



גולשים במרוקו | טגזוט

עונת הגלישה היא מדצמבר ועד אפריל. ומומלצת מאוד לחובבי הגלישה. ניתן להגיע לאזור ברכב שכור ממרקש. שימו לב לדגשים הבאים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל גלישה ורכב שכור!

  1. במידה ובחרתם לשלב גלישה במהלך החופשה שלכם במרוקו חשוב להוסיף לביטוח הנסיעות לחו"ל כיסוי לספורט אתגרי! לכל מקרה שלא יהיה.

  2. במידה ושכרתם רכב - כדאי להוסיף לביטוח הנסיעות שלכם בפספורטכארד כיסוי להשתתפות עצמית במקרה נזק או תאונה ברכב שכור.

לינה בטגזוט

מלון ריו ( Riu) - מלון ריו פאלאס טיקידה טגזוט – הכל כלול (Hotel Riu Palace Tikida Taghazout - All Inclusive) נמצא בטגזוט (Taghazout) ויש בו מסעדה, מרכז כושר, בר וגינה. במלון בדירוג 5 כוכבים, 9 בריכות שחייה ועוד


לינה באימסואן

באימסואן תוכלו למצוא לא מעט בתי מלון קטנים המיועדים לגולשים. הרשימה המלאה של המלונות לגולשים באימסואן כאן


מעבר לגלישה אל תפספסו את אסואירה, עיירת חוף ציורית ומקבימה עם שווקים מסעדות ובתי קפה.


חשוב לדעת | מרוקו ( ויזה, טיסות, ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד ועוד...)

  1. חבילות תקשורת - לפניכם 3 אפשרויות, הראשונה יקרה - רכישה של חבילת תקשורת אצל המפעיל הישראלי, השניה - רכישת SIM מקומי והחלפתו עם הסים הקיים במכשיר. השלישית - שימוש בטכנולוגיית Esim - לחץ כאן (במידה ומכשיר הטלפון שלכם תומך בכך...) רכישה של eSIM למרוקו, בדרך כלל תוזיל לכם את העלויות.

  2. טיסות - ניתן להגיע בטיסה ישירה (אל על לדוגמא) או עם קונקשיין דרך אירופה, עלות כרטיס הטיסה משתנה בהתאם לתקופה ויכולה לנוע בין 500$ - 800$. אנחנו מצאנו טיסה ישירה ב 640$ לשדה התעופה במרקש (RAK)

  3. ויזה - כן, נכון ל 2023 חייבים ויזה למרוקו, במידה ואתם טסים בטיול מאורגן חברת הטיולים תעשה זאת עבורכם, למטיילים עצמאיים ניתן לעשות ויזה באתר של נציגות מרוקו בישראל. עלות הויזה כ 100$ וניתן לעשות זאת אונליין. יש לצרף לבקשה: אישור על הזמנה של הטיסה, צילום דרכון בתוקף ל 6 חודשים לפחות, הזמנה של מלון ללילה הראשון, צילום ת.ז. , תמונת פספורט בגודל 5X4 בפורמט JPEG. ממולץ להתחיל בתהליך כשלושה שבועות לפני הטיסה.

  4. ויזה 2 - התוקף של הויזה למרוקו הוא לחצי שנה, שימו לב שבכל מקרה מותר לשהות במרוקו עד 30 יום רצופים בלבד.

  5. ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד - מרוקו הוא יעד עם לא מעט אטרקציות ופעילויות, חשוב להתאים את הפוליסה לתוכנית הטיול. לצורך העניין, טיול ג'יפים וגלישת גלים נחשבת לספורט אתגרי ולכן יש להוסיף את הכיסוי בהתאמה.

  6. עונה מומלצת לטייל במרוקו היא בין החודשים מרץ - יוני ובחודשים ספטמבר - אוקטובר.

  7. כמה זמן לטייל במרוקו - קחו בחשבון שלא תצליחו לראות את הכל בפעם אחת, מרבית הטיולים למרוקו הם למספר ימים... אנחנו באופן אישי מכירים לא מעט אנשים שהגיעו למרוקו לא פעם ולא פעמיים ועדיין לא הספיקו לראות את הכל. ולכן - במידה ואתם מטיילים עצמאית אנו ממליצים לתכנן את הטיול מראש ככל הניתן.

לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו: 077-2244332


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page