top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

מיתוסים על ביטוח נסיעות לחו"ל

Updated: Jun 8, 2023

כמו בכל תחום וענף גם בביטוח נסיעות לחו"ל יש לא מעט תפיסות שגויות. האמת היא שביטוח נסיעות לחו"ל למרות הפשטות של הרכישה שלו נחשבת לאחת מפוליסות הביטוח המורכבות ביותר, פוליסה שמכילה מאות סעיפים, כיסויים ומקרים שונים שהפוליסה מטפלת בהם.

אם נרחיב במעט את היריעה, ניתן לומר כי ביטוח נסיעות לחו"ל כולל בתוכו גם תחום של ביטוחי בריאות, תאונות אישיות, אלמנטרי ( כבודה וציוד אישי יקר ערך) , איתור וחילוץ ועוד... אז מה הם המיתוסים? קבלו אמירות פופולאריות (ולא נכונות) בנוגע לביטוח שלא תמיד נכונות.






טסים לחו"ל בקרוב? אלו המיתוסים בנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל שכדאי להכיר:


במקום הראשון: כל חברות הביטוח ופוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל אותו דבר

מדובר באמירה ממש לא נכונה! מדובר בפוליסה מורכבת ממאות סעיפים, כיסויים ומקרים שונים, כל פוליסת ביטוח נסיעות כיום נתפרת בהתאמה אישית, בכל חברת הביטוח נמצא הגדות שונות לסעיפים שונים. רוצים דוגמאות?

כיסוי להריון: חלק מהחברות מאפשרות כיסוי עד שבוע 30 וחלקן עד שבוע 32 כולל.

ספורט אתגרי: לכל חברת ביטוח רשימת ענפי ספורט שונה בכל מה שקשור לספורט אתגרי.

גיל מבוטח מקסימלי: בכל חברת ביטוח הגיל המקסמילי לביטוח הוא שונה וגם מספר הימים המקסימאלי הניתנים לביטוח. יש חברות ביטוח שמאפשרות לרכוש פוליסה לשנה ויש חברות שמאפשרות רכיש של פוליסה עד 180 יום בלבד... אם אתם תרמילאים כדאי להכיר את הנושא.

היריעה קצרה מלהכיל.... אבל יש עוד עשרות דוגמאות.


במקום השני: מי צריך ביטוח נסיעות לחו"ל... גם ככה הטיסה שלי לאירופה ( או כל סיבה אחרת...)

מדובר באחד המיתוסים השגוייים בבסיסים, אחד מהאירועים הבולטים שמדגישים את הטעות באמירה היא תקופת הקורונה... בה כל מבוטח שני תבע את ביטוח הנסיעות שלו. טסים לחו"ל? אל תוותרו על הביטוח!


במקום השלישי: מי צריך ביטוח נסיעות לחו"ל, גם ככה ביטוח הבריאות שלי בקופת חולים ובפוליסה הפרטית שלי יכסה אותי!

אמירה נוספת שגויה בבסיסה, נתחיל עם העובדה הפשוטה כי קופות חולים וביטוחי בריאות פרטיים נותנים מענה בתחומי ישראל בלבד! מעבר לכך, ביטוח נסיעות לחו"ל לא עוסק רק במקרים בריאותיים אל נותן מענה מקיף בנושאים רבים כגון איתור וחילוץ, כבודה, ה"ע עצמית במקרה נזק לרכב ועוד ועוד ועוד


במקום הרביעי: תהליך תביעה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל ארוכה ומסורבלת!

טוב... איך אומר את זה בעדינות... האמירה הזאת נכונה חלקית. יש חברות ביטוח בישראל שעדיין נתקעו עם שירות כמו בשנות ה 80. אבל... רוב חברות הביטוח בניהן חברת פספורטכארד, הראל, הפניקס ועוד... מטפלות בתביעות במהירות האור. ולמעשה, האירוע והתביעה מטופלת ומשולמת במקום!


אוקיי, במרבית המקרים אם תבדקו את סה"כ עלויות החופשה שלכם ואת העלות של הביטוח נסיעות תגלו כי מתוך סה"כ הרכיבים של הטיול ביטוח נסיעות לחו"ל בדרך כלל יהיה עם ההוצאה הנמוכה יותר. אלא אם אתם טסים לתקופה ארוכה. שימו לב לנקודה חשובה, ביטוח הנסיעות לחו"ל מתייקר מאוד מעבר לגיל 60 ובמצב בריאותי לא תקין, בשאר המקרים תגלו כי ביטוח הנסיעות הוא פרמטר שולי מתוך סה"כ עלות הנסיעה.



לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.





bottom of page