top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

הפניקס ביטוח חו"ל |חידושים כיסויים ודגשים


הפניקס ביטוח חו"ל "Smart TRAVEL" השיקה לא מזמן אפליקציה חדשה לטובת המבוטחים שלה אשר רכשו ביטוח לחו"ל. האפליקציה מאפשרת איתור רופאים, קביעת תור לרופא מקומי במרפאה, במלון או בשיחת אונליין, קבלת מרשם או הפנייה ובסופו של תהליך גם תשלום דרך האפליקציה.




מה ניתן לעשות באמצעות האפליקציה של הפניקס ביטוח חו"ל Smart Travel

אפליקציה בשירות הפניקס ביטוח לחו"ל - האפליקציה מאפשרת לקבוע לתור לרופא, לרכז בתוכה את כל המסמכים הרלוונטיים לנסיעה, להיות בקשר 24/7 עם חברת הביטוח 24/7, ובנוסף במקרה של אובדן או אחיור בהגעת הכבודה קבלת פיצוי של 200$ ישירות לביט


כיסויים בהתאמה אישית - הפניקס ביטוח חו"ל Smart Travel מאפשרת רכישה של כיסויים רבים בהתאמה אישית לתוכנית הטיול שלכם, קיצור וביטול נסיעה, הרחבה לכבודה, ספורט אתגרי, איתור וחילוץ ועוד.


מוקד חירום 24/7 - הפניקס ביטוח חו"ל Smart Travel מספקת למבוטחים מוקד שזמין לאורך כל שעות היממה במספר ווטסאפ 054-9893455 ( מיועד למבוטחים ולמשפחה)


כיסויים ללא הגבלת סכום - הפניקס ביטוח חו"ל Smart Travel היא פוליסת הנסיעות היחידה בישראל בה הכיסוי הרפואי הינו ללא הגבלה לעומת חברות ביטוח אחרות אשר מגבילות את גבול אחריות הפוליסה.



סיוע מהיר באמצעות האפליקציה- הפניקס ביטוח חו"ל Smart Travel

אחד מהפרמטרים המרכזיים שהפניקס שמו דגש עליהם הינו נושא מהירות התגובה במקרה תביעה, והקלות בהפעלתה, סיוע במקרה בו אתם זקוקים לחברת הביטוח נמצא במרחק של לחיצת כפתור באפליקציה.

  1. איתור רופא בהתבסס על מיקומכם וסוג ההתמחות לה אתם נזקקים

  2. קביעת תור עם הרופא הרלוונטי במרחק לחיצת כפתור

  3. ניתן דרך האפליקציה לראות רופא במרפאה, במלון או שיחת אונליין

  4. קבלת מרשם או הפנייה לרופא

  5. חוסכים את הבירוקרטיה! הפניקס ביטוח חו"ל Smart Travel משלמת ישירות לרופא מיד לאחר קבלת הטיפול הרפואי במהלך החופשה שלכם.

הפניקס ביטוח חו"ל Smart Travel והשירות נעשה על ידי חברת Air Doctor פתרון חדשני שמחבר בין מטיילים לרופאים בכל רחבי העולם.




כיסויים הכלולים בפוליסה הבסיסית הפניקס ביטוח חו"ל:

במסגרת פוליסת הפניקס ביטוח חו"ל הבסיסית של חברת הפניקס קיימת רשימה ארוכה של כיסויים הכלולים בפוליסה, בניהן: הוצאות רפואיות בחו"ל בעת אשפוז ושלא בעת אשפוז, פינוי יבשתי ממקום האירוע לבית חולים קרוב, כבודה (2500$) פינוי אווירי או ימי ממקום האירוע לבי"ח קרוב, הטסה רפואית לישראל, תרופות, טיפול חירום בשיניים, פיזיותרפיה בחו"ל, המשך טיפול בישראל עקב תאונה שארעה בחו"ל, הוצאות איתור וחילוץ ( 500,000$) חבות כלפי צד ג' (250,000$) . פירוט הסכומים והכיסויים בפוליסה הבסיסית בקובץ המצורף:


פירוט כיסויים - הפניקס
.pdf
Download PDF • 269KB

הפניקס ביטוח חו"ל Smart Travel - כיסויים והרחבות אותם ניתן לרכוש בנפרד בהתאמה אישית:

  • החמרה של מצב רפואי קודם

  • כבודה (מטען אישי נלווה) אובדן או גניבה

  • ביטול וקיצור נסיעה ( קיימת אפשרות להגדיל את הכיסוי למקרה של מגיפה תמורת דמי ביטוח נוספים)

  • הריון עד שבוע 32 למבוטחת שגילה עד 42 שנה

  • ספורט אתגרי

  • ספורט חורף

  • אובדן או גניבה של מחשב אישי נישא/לפטופ

  • אובדן או גניבה של טלפון נייד

  • כיסוי לאופניים דו גלגליים - אובדן כללי או גניה או נזק של מעל 50%

  • ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור/קראוון ( לנהגים מגיל 24-75)

מפרט הפוליסה המלא להורדה:

פוליסה פניקס - מרץ 2022
.pdf
Download PDF • 646KB

טלפונים ומידע חשוב - הפניקס ביטוח לחו"ל סמארט טרוול:

מוקד שירות ללקוחות השוהים בחו"ל - פעיל 24/7: 972-3-7331177+

מוקד שירות ללקוחות השוהים בישראל - פעיל בימים א' -ה' בין השעות 8:00 -16:00:

חיוג מישראל 03-7338141

חיוג מחו"ל 972-3-7338141

ווטסאפ 054-9893455

מייל מוקד שירות tr@fnx.co.il



יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל לחצו כאן


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page