top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

החזר השתתפות עצמית לטיול עם קרוואן בחו"ל | ביטוח נסיעות - דגשים

Updated: Apr 24, 2023

יש את אלו שלוקחים מלון ועושים טיולי כוכב עם המשפחה, יש את אלו שבמהלך החופשה שלהם בחו"ל מחליטים להתארח במספר מלונות וצימרים לאורך הטיול ויש את המשפחות שלוקחות את הנושא צעד אחד קדימה ומחליטות לקחת את המלון איתן ( קראוון כמובן!) כן כן, טיול בקראוון באירופה, בארה"ב ואפילו באוסטרליה. חופשה משפחתית בחו"ל באמצעות קראוון הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. בכתבה הבאה נתייחס לנושא הביטוח נסיעות לחו"ל בכל מה שקשור לחופשה בחו"ל עם קראוון.


ביטוח נסיעות לחו"ל עם קראוון, דגשים וטיפים חשובים

נתחיל מהסוף... טיול בחו"ל עם קראוון, יכולה להיות אחת מהחוויות המדהימות שתחוו יחד עם המשפחה. אבל חשוב לשים לב לנושא הביטוח על מנת שבאמת תוכלו לטוס לנפוש ולטייל בחו"ל עם הקראוון בשקט נפשי ללא דאגות.


1. ראשית, כתבנו על כך בעבר מספר פעמים, אנו ממליצים בצורה חד משמעית לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לכל הנוסעים באותה חברת ביטוח! ולא לפצל את פוליסת הנסיעות שלכם בין מספר חברות שונות (אפילו אם תחסכו כמה שקלים בעקבות הפיצול, זה לא שווה את זה במקרה של אירוע ביטוחי!)

2. חשוב! לרכוש ביטוח מקיף לקראוון עצמו. ביטוח מקיף ככל הניתן מלבד ביטוח הנסיעות האישי לכל אחד מהנוסעים, מדובר בביטוח הנרכש בנפרד בחברת הביטוח המקומית במדינה בה שכרתם את הקראוון.

3. בנוסף לסעיף 2, חשוב להוסיף לפוליסת הנסיעות הבסיסית הרחבה להחזר דמי השתתפות עצמית לקראוון בעקבות גניבה, נזק או תאונה בחו"ל. במרבית ממדינות העולם למרות שרכשתם ביטוח מקיף מקומי קיימת השתתפות עצמית במקרה של נזק או גניבה של הקראוון, הכיסוי המתווסף לפוליסת הנסיעות הבסיסית שלכם נותן לכם השתתפות של עד 1500$. ( נכון, יש פעמים רבות בחברת הביטוח המקומית בחו"ל השתתפות עצמית גבוהה יותר, אבל הכיסוי נועד להקטין את הנזק הכלכלי במקרה זה)

4. חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לכל המשפחה! ולהתאימו כמובן לאופי הטיול והתוכנית שלו, לדוגמא, במידה ואתם מתכננים פעילויות ספורט אתגרי כדאי להוסיף לכל המשפחה הרחבה לספורט אתגרי.

5. לא חובה אבל מומלץ! לוודא שלכל המבוטחים יש כיסוי לאיתור וחילוץ ומוקד חירום תומך 24/7 לכל מקרה שלא יהיה! למה? מכיוון שאתם נוסעים בקראוון פעמים רבות תגיעו למקומות מרוחקים ולא מיושבים.



הסקירה בכתבה נעשתה בהתייחס לפוליסת הנסיעות של חברת "פספורטכארד" המאפשרת לרכוש הרחבה להשתתפות עצמית לרכב שכור כולל קראוון ( לא כל חברות הביטוח מאפשרות כיסוי לקראוון) לרכישת פוליסת נסיעות של חברת פספורטכארד ישירות באתר החברה לחצו כאן


גם חברת הביטוח הראל חו"ל מאפשרת רכישה של כיסוי לקראוון אך ההגדרה לקראוון קצת שונה - לחץ כאן


חשוב לדעת! ביטוח נסיעות לקראוון

  • הכיסוי הינו מגיל 24-75 בלבד

  • במקרה תביעה יש צורך להציג את הסכם שכירת הרכב/קראוון

  • קראוון מוגדר כקראוון ממונע ואחוד שמהווה רכב בפני עצמו! ( בחברת הראל) בפספורטכארד ניתן גם לבטח קראוון נייד שנגרר על ידי רכב. ( שימו לב לקטגוריה של הקראוון שלכם



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page