top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח לחו"ל לבני הגיל השלישי | פשוט וקל

Updated: Apr 24, 2023

אם עברתם את גיל 65, תופתעו לגלות כי בלא מעט חברות ביטוח המספקות פוליסות לחו"ל העלות של ביטוח הנסיעות לחו"ל הולכת ומתייקרת ככל שאנו מתבגרים. ומעבר לכך אם תכננתם חופשה ארוכה במיוחד, חלק מחברות הביטוח יגבילו את מספר הימים שניתן לשהות בחו"ל בו הביטוח נסיעות יהיה בתוקף.



ביטוח נסיעות לחו"ל לבני הגיל השלישי - מתחילים לתכנן מכאן!


לפני שאתם מתכננים חופשה בחו"ל חשוב שתתחילו בבדיקה של ביטוח הנסיעות שלכם. את חלק מהדברים תאלצו לסגור במקביל.




  1. ראשית, בדקו מה היא התקופה המקסימלית שניתן לבטח במסגרת ביטוח הנסיעות

  2. האם מצבכם הרפואי תקין? או שחברת הביטוח תדרוש אישורים? רצוי להכין את האישורים מבעוד מועד, בנוסף ( לקריאה נוספת בנושא הצהרת בריאות בביטוח לחו"ל לחצו כאן)

  3. מה היא תוכנית הטיול? האם התוכנית כוללת פעילות אתגרית כל שהיא? ( כן, גם טיול ג'יפים כנוסע המתלווה לנהג נחשב כספורט אתגרי בחלק מחברות הביטוח) לקריאה נוספת בנושא ספורט אתגרי לחצו כאן

  4. מיד לאחר שרכשתם חבילות נופש לחו"ל טיסות וסגרתם את המלונות, חשוב לרכוש במקביל ביטוח נסיעות, מניסיוננו הרב, חשוב כי הביטוח נסיעות שלכם יהיה מקיף ככל הניתן.

לשיחה עם נציג ולמענה על שאלות ניתן להתקשר לטלפון הנ"ל: 077-2244332


דגשים בביטוח נסיעות לחו"ל לבני הגיל השלישי

  1. אנו ממליצים כי במידת האפשר תמיד כל מי שטס עמכם לחו"ל יהיה מבוטח באותה חברת ביטוח! זה חשוב על מנת שבמקרה ביטוחי רפואי יהיה קל לתפעל את הפוליסה ולטפל בצורה מהירה ויעילה ככל הניתן.

  2. במידה ומצבכם הרפואי דורש מסמכים רפואיים נוספים, אנו ממליצים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בחברה אשר נותנת כיסוי ביטוחי גם למצב רפואי קיים. ( חברת הביטוח פספורט, פספורטכארד ו "כלל ביטוח נסיעות" מספקות הרחבה בנושא זה

  3. ניסיון העבר מלמד אותנו כי ישנה חשיבות רבה חברת ביטוח אשר מספקת במסגרת ביטוח הנסיעות מוקד אנושי 24/7 בשפה העברית אשר ייתן מענה מהיר ועזרה בעת הצורך! נכון, ישנה אפליקציה, ווטס ואמצעים דיגיטאליים נוספים, אבל בסופו של דבר הדרך היעילה והנוחה ביותר לבני הגיל השלישי הינה מענה אנושי!

  4. וודאו כי לפני הטיסה יש ברשותכם את כל המידע הרלוונטי לגבי פוליסת הנסיעות שלכם: מספר טלפון של חברת הביטוח להתקשרות מחו"ל ( מומלץ לשמור את המספר בתוך רשימת אנשי הקשר בטלפון), מספר ווטסאפ, ואפילו עותק של הפוליסה שיהיה לכל מקרה.

  5. התאימו את ההרחבות בפוליסת הנסיעות שלכם לתוכנית הטיול, קרי, במידה ויש פעילות אתגרית מתוכננת יש להוסיף כיסוי לפוליסה, במידה ואתם מתכננים טיול ג'יפים - חשוב להוסיף כיסוי לאיתור וחילוץ ועוד...

מניסיון העבר, בנושא ביטוח נסיעות לבני הגיל השלישי יש לא מעט חששות ושאלות רבות שחוזרות על עצמן. בכל שאלה ספציפית בנושא ביטוח נסיעות לבני הגיל השלישי אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ישירות וניתן מענה בהקדם בטלפון: 077-2244332




פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page