top of page
  • Writer's pictureמערכת פריפלן

עדכון חשוב על הרחבת מקיף קורונה - פספורטכארד

לקוחות יקרים,

החל מיום שישי 12.5.2023 לאחר תקופה ארוכה בה רכישת הרחבה לקורונה בביטוח נסיעות לחו"ל בסיסי הייתה כרוכה בתוספת תשלום, חברת הביטוח פספורטכארד שהייתה בין הראשונות בארץ ובעולם שהשיקה את ההרחבה בתגובה לקורנה תעניק ללא תוספת תשלום את הרחבת מקיף קורונה במסגרת הכיסוי לביטול/קיצור נסיעה.



להלן ההודעה הרשמית של חברת פספורטכארד:

בהמשך להודעת ארגון הבריאות העולמי שקבע כי הקורונה אינה מוגדרת עוד מצב חירום עולמי, אנו שמחים לבשר לכם כי החל ממחר יום שישי (12.5) לקוחותינו אשר ירכשו הרחבת "ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות", יקבלו את הרחבת "מקיף קורונה" ללא תוספת תשלום! חברת פספורטכארד היתה חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל הראשונה בעולם, שהשיקה באוגוסט 2020 הרחבת מקיף קורונה, וכעת היא הראשונה בישראל, המבצעת מהלך זה ומתאימה את הביטוח לשינוי בהגדרת הסטטוס הבינ"ל של הקורונה, זאת על אף שהמחלה לא חלפה וגם בימים אלו עשרות אחוזים מלקוחותיכם בוחרים להוסיף את הכיסוי שעלותו 2.5 $ ליום....נמשיך להתאים את המוצר הביטוחי הטוב ביותר ללקוחותינו No matter what!" לקוחות יקרים, אנא וודאו כי אתם רוכשים הרחבת ביטול/קיצור נסיעה בכל רכישה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, כך שתוכלו להנות מהכיסויים הקיימים בהרחבה ולהנות מכיסוי מקיף ומשתלם, עכשיו יותר מתמיד. שימו לב מוקד השירות ללקוחות פספורטכארד זמין לרשותכם.

מוקד שירות ללקוחות השוהים בחו"ל - פעיל 24/7:

טלפון: 972-9-8920930

מענה אנושי בווטסאפ: 0506708544


לרכישת פוליסה אונליין בלינק לרכישת פוליסה דרך המוקד: 077-2244332

פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page