top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

נגנב לכם הסלולרי במהלך החופשה? | כיסוי מותאם לגניבה/אובדן של נייד בביטוח נסיעות לחו"ל

במהלך החופשה שלכם בחו"ל נגנב או אבד לכם הטלפון הנייד? גם לזה ביטוח נסיעות לחו"ל נותן פתרון בתנאי שרכשתם כיסוי מותאם אישית לנושא זה. כן! זה מבאס! אבל אתם יכולים להיות שקטים מכיוון שאתם יכולים לרכוש מראש כיסוי לגניבת טלפון נייד אשר יתן לכם מענה במקרה זה.



ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד
ביטוח נסיעות כיסוי לגניבת סלולרי


ראשית, לפני היציאה מהארץ בעת רכישת ביטוח הנסיעות לחו"ל שלכם חשוב להוסיף כיסוי לגניבת טלפון נייד/מכשיר סלולרי. עלות הכיסוי משתנה בין החברות השונות ועולה כ 0.8$ - 1.8$ ליום. במידה ונגנב לכם הטלםון בחו"ל תקבלו כיסוי בגובה של 800$ - 1000$ ( תלוי בחברת הביטוח בה רכשתם את הביטוח לחו"ל)


מה לעשות מיד לאחר שגילתם שנגנב או אבד לכם הטלפון?

  • מתקשרים לחברת הסולר בה אתם מינויים ובקשו לנתק את הקו. חשוב לבקש אישור ניתוק על מנת שתוכלו לצרף את האישור לתביעה שלכם.

  • מתקשרים למוקד שירות הלקוחות בחברה בה רכשתם את פוליסת הנסיעות ומדווחים להם על הגניבה.

  • גשו לתחנת המשטרה דווחו להם על הגניבה וקבלו מהם אישור רשמי על הנושא.

  • לאחר שתחזרו לארץ, היכנסו לאזור האישי שלכם בחברת הביטוח בה רכשתם את פוליסת הנסיעות שלכם, עקבו אחר ההנחיות לדיווח על הגניבה וצרפו את המסמכים הרלוונטיים ( אישור ניתוק קו, אישור מהמשטרה, במידה והטלפון נרכש בשנה האחרונה צרפו גם את הקבלה במידה והיא ברשותכם)

שימו לב! חלק מחברות הביטוח נותנות כיסוי לגניבה בלבד, וחלקן נותנות כיסוי גם במקרה של אובדן המכשיר ( יש לוודא זאת אל מול פוליסת הנסיעות שרכשתם) . בכל מקרה הכיסוי אינו ניתן במקרה של נזק למכשיר הסלולרי!


לרכישת ביטוח נסיעות הכולל כיסוי לגניבה של מכשיר נייד:


כמה עולה הביטוח ומה הוא מכסה:

מהות הכיסוי

גובה הכיסוי

עלות יומית לכיסוי

שם החברה

כיסוי לגניבה של מכשיר סלולרי

עד 800$

1.6$ ליום

גניבה של מכשיר סלולרי

עד 1000$ השתתפות עצמית 100$

0.8$ ליום

אובדן או גניבה של מכשיר סלולרי

עד 750$ השתתפות עצמית 200$

1.6$ ליום

חשוב! חברת הביטוח תשלם לכם על גניבת הטלפון הנייד רק בתנאי שרכשתם/הוספתם את הכיסוי לפוליסה הבסיסית , ובתנאי שאירוע הגניבה אירע בחו"ל בלבד בתוך תקופת הביטוח.


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page