top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חופשה רומנטית בליסבון, פורטוגל | טיפים, חיי לילה וביטוח נסיעות לחו"ל

פחות מפורסמת, פחות טרנדית אבל זה רק עניין של זמן עד שליסבון - פורטוגל תהפוך למבוקשת.

היינו שם במשך 5 ימים מושלמים, "עיר שבעת הגבעות" בחופשה זוגית רומנטית! היה בתוכה את כל מה שרצינו והרבה מעבר.


אחרי שהיינו שם אנו יכולים לומר בלב שלם על ליסבון כי מעבר לכך שהיא עיר יפהפייה היא גם רומנטית ומתאימה לזוגות המחפשים חופשה קצת אחרת.( ומסקנה נוספת שהגענו אליה בדיעבד... היא שחובה להגיע בכושר ועם נעלי ספורט... העליות הרגו אותנו :-) ) +


העיר ליסבון אשר בפורטוגל. נמצאת על שפת הנהר טאגוס ומציעה אטרקציות מרתקות רבות למבקרים. בחופשה זוגית לליסבון מומלץ לרכוש פוליסת נסיעות לחו"ל אשר תתאים כמובן לתוכנית הטיול שלכם. ( המלצות בהמשך)





אז מה עושים בחופשה רומנטית בליסבון?

מטיילים המון! ברחובות הצרים והמעוטרים מבקרים בבתי קפה ומסעדות עם נוף על הנהר טאגוס. אחת האטרקציות המרכזיות של העיר היא מצודת סנטה ז'וסטה, אשר מציעה נוף מרהיב על העיר והנמל. עוד אטרקציה מעניינת היא הכנסייה הגדולה של ליסבון, המכונה גם "Santa Maria de Belem Church".


אם אתם מחפשים חווית קניות רומנטית, מומלץ מאוד לסייר ברחובות הצרים והמעוטרים במתנות מקומיות ופריטי אומנות. בנוסף, ישנם מספר מוזיאונים מעניינים כגון:

  • מרכז תולדות ליסבון (Lisboa Story Centre)

  • המוזיאון לארכיאולוגיה (Nucleo Arqueologico)

  • מוזיאון וכנסיית הקדוש רואק (Igreja Museu Sao Roque)

בנוסף לביקור במוזיאונים השונים, אנחנו ביקרנו גם בפארק אדנטדה אוס, פארק עם נוף מרהיב על העיר ואפילו עשינו טיול רומנטי באמצעות אופניים. ואיך אפשר בלי ביקור בחופים המרהיבים של פורטוגל בחוף קאשקאייש עיירת הנופש והחופים.


זה לא חופשה רומנטית אם לא בדקתם את חיי הלילה המגוונים שיש לעיר להציע

העיר עם חיי לילה עשירים! ומציעה עשרות מסעדות, ברים ומועדוני לילה שפעילים עד שעות הקטנות של הלילה. אפשר לכתוב כתבה שלמה רק על הנושא הזה... ולכן ההמלצה שלנו היא לכתוב בגוגל "חיי לילה ליסבון" ותגלו עולם שלם של אפשרויות. אזהרה... חיי הלילה בליסבון באמת מטורפים אפילו לקשוחים מבניכם שרגילים לערים מרכזיות מסיבות ואלכוהול עד השעות הקטנות של הלילה.


מילה או שתיים על נושא ביטוח נסיעות לחו"ל

בגדול, מבחינת ביטוח נסיעות לחו"ל, חופשה בליסבון אינה שונה בהרבה מחופשות אחרות באירופה. אנו ממליצים תמיד ובאופן גורף להתאים ככל הניתן את פוליסת הנסיעות שלכם לתוכנית הטיול. מה זה אומר? במידה ואתם מתכננים פעילויות אתגריות, חשוב לרכוש הרחבה לספורט אתגרי ( ניתן לרכוש את הכיסוי וההרחבה הנ"ל בכל חברות הביטוח ולהוסיפו לביטוח הנסיעות שלכם).


בנוסף, אנו ממליצים תמיד!! אם אתם טסים בזוג, חשוב ששניכם תהיו מבוטחים באותה פוליסת נסיעות! למה? ככה! כי אם יקרה אירוע ביטוחי כל שהוא ( מהדברים הקטנים כגון איחור או איבוד כבודה, ועד הדברים המורכבים יותר כגון חילוץ, טיפולים וכו... חשוב ששניכם תהיו באותה פוליסה ותתפעלו אותה במקביל - תתנהלו מול חברת ביטוח אחת ולא 2) גם אם זה אומר שאחד מכם ישלם קצת יותר על הפוליסה! יש דברים שלא משחקים איתם.


ביטוחי הנסיעות שאנו ממליצים עליהן תמיד הן:

פספורטכארד - נכון, פוליסה קצת יקרה יותר מחברות הביטוח האחרות, אבל כשקורה מקרה ביטוחי כלשהוא תאמינו לי שתרצו חברה מקצוענית, עם יעילות, ניסיון ומהירות תגובה נדירה במחוזותינו.


ביטוח נסיעות של חברת הראל חו"ל - אחת מחברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל, עם ניסיון רב בטיפול בתביעות ומקרים שונים מסביב לעולם.



וכמובן - בכל שאלה אנחנו כאן לרשותכם! אתם יכולים להשאיר לנו הודעה במוקד או בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם תשובה לכל נושא.


שתהיה לכם חופשה רומנטית, שקטה, רגועה וזוגית.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.















bottom of page