top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חופשת סקי באירופה - טיפים, מלונות וביטוח!

חופשת סקי באירופה היא חוויה מדהימה ומרגשת. גם לגולשים מתחילים וגם לגולשים מנוסים, אירופה עשירה באתרי סקי.


אתרי הסקי המומלצים באירופה:

  1. קורשבל - הוא אתר הסקי הגדול והפופולרי ביותר באירופה, וממוקם בשווייץ. האתר מציע יותר מ-300 קילומטרים של מסלולי סקי ומוצע למבקרים גם פעילויות נוספות כמו סיורי סקי קרוס וסקי טורינג. למלונות מומלצים ב "Courchevel " לחץ כאן

  2. ואל ד'איז - ממוקם בצרפת, והוא נחשב לאתר הסקי הפופולרי ביותר באירופה למתחילים. המתקדמים יכולים גם למצוא מסלולי סקי מאתגרים באזור. האתר מציע כמעט 250 קילומטרים של מסלולי סקי. למלונות מומלצים ב" L'Alpe-d'Huez" לחץ כאן

  3. ואל גארדנה - הוא אתר הסקי הפופולרי ביותר באיטליה וממוקם בקרבת קצה האגם גארדה. האתר מציע למבקרים יותר מ-100 קילומטרים של מסלולי סקי, וכן פעילויות נוספות כמו טיולי סקי קרוס וטיולי סקי טורינג. למלונות מומלצים ב "Val Gardena" - לחץ כאן


לכל אחד מהאתרים הללו יש הרבה מה להציע ללגולשי הסקי השונים בכל הרמות והמיומנויות. כמו כן, חשוב לזכור לבצע הזמנות לחופשת הסקי שלכם מראש! על מנת להבטיח את המקום והמחיר הטוב ביותר. בנוסף, חשוב לזכור להתאים את הציוד המתאים למסלולי הסקי ולהכין את הגוף מנטלית ופיזית לחוויה חורפית לא סטנדרטית :-) .


כדי להנות מחופשת סקי מוצלחת, כדאי לכם להכין מראש ולשקול את

הנקודות הבאות:

  1. בחירת אתר סקי - באירופה ישנם מגוון רחב ועשיר של אתרי סקי המתאמים לקהל רחב ומגוון. רצוי לבחור אתר סקי במום המתאים להכשרתכם, רמת הקושי והתקציב.

  2. הכנות לסקי - לפני הטיול, כדאי לוודא שיש לכם את כל הציוד הנדרש לחופשת הסקי שלכם. וכמובן לבדוק שהוא תקין. במידה וחסר לכם ציוד, רצוי לרכוש אותו מראש או לוודא שניתן לשכור אות הציוד באתר הסקי שבחרתם.

  3. בחירת מלון - כדאי לבחור במלון המתאים לכם לפי המיקום, הציוד, והצרכים האישיים שלכם. מומלץ מאוד לבחור במלון שקרוב ככל הניתן למסלולי הסקי ומציע שירותים מתאימים לסקיירים.

  4. ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם - חשוב לוודא שיש לכם ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי לספורט חורף וחופשת סקי. לכל מקרה שלא יהיה... ולמקרה של תאונה או פציעה. כדאי לבדוק את תנאי הביטוח ולוודא שהוא מכסה את כל הסיכונים הרלוונטיים. שימו לב!! ביטוח נסיעות רגיל אינו כולל כיסוי לחופשת סקי ויש לרכוש כיסוי זה בנפרד. לביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד - חופשת סקי לחץ כאן

  5. הכנות פיזיות - כדי להנות מחופשת סקי מוצלחת באירופה צריך להיות בכושר טוב ומוכנים פיזית. רצוי להתאמן מראש ולהכין את הגוף לפעילות ספורטיבית כזו.

  6. תכנון מסלולי הסקי - כדי להנות מחופשת סקי באירופה צריך לתכנן מראש את מסלולי הסקי ולהכין תכנית יומית עם פעילויות נוספות כמו טיולים בטבע, ביקור באתרי תיירות ועוד.

  7. התאמה למזג האויר- כדי להנות מחופשת סקי באירופה צריך להתאים למזג האויר באזור. כדאי להכין לבוש מתאים ולקחת בחשבון את המזג האויר באזור המדוייק שבו שאתם נמצאים בו.

בסופו של דבר, חופשת סקי באירופה היא חוויה מדהימה ומרגשת, וכדאי להתכונן מראש כדי להנות מהחופשה בצורה הטובה ביותר.



bottom of page