top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חופשה משפחתית לחבל זלצבורג אוסטריה | תוכנית בסיסית להורדה

Updated: Apr 24, 2023

רב הסיכויים שבמהלך התכנון של החופשה המשפחתית שלכם נתקלתם גם באופציה הזאת... חבל זלצבורג שבאוסטריה, זלצבורג נחשבת לאחד מהיעדים הפופולאריים לנופש משפחתי. הנופים, התצפיות הפנורמיות, האטרקציות, הרכבלים והאויר הנקי! כל אלו ביחד ולחוד הופכים את חבל זלצבורג וטירול באוסטריה למקום שחייבים להגיע אליו לנופש משפחתי מושלם. כנראה שאת המילה משעמם לי! לא תשמעו הרבה :-)



הלשטט, אוסטריה, נופש משפחות
הלשטט, אוסטריה, נופש משפחות

קבלו את תוכנית הטיול שלנו... מצורפת בקובץ PDF לשימושכם עם לינקים רלוונטיים למלונות שהזמנו. כולל לינקים לניווט, כתובות של מסעדות ואתרים נוספים, ואתרים שימושיים לזלצבורג כארד. מיותר לציין שהסתמכות על הקובץ ועל התוכנית באחריותכם בלבד והתוכנית הינה רק בגדר המלצה כללית אשר יש להתאימה לאופי הטיול שלכם... וכמובן שאנחנו לא לוקחים אחריות על המידע שנרשם שם.


תוכנית טיול לאוסטריה משפחות 2022
.pdf
Download PDF • 427KB


בקצרה:

14 ימים בחבל זלצבורג שבאוסטריה, טיילנו 2 משפחות עם סה"כ 6 ילדים בגילאים 2-10.

את הטיול חילקנו בין 2 מלונות על מנת לגוון, הטיול תוכנן כטיול כוכב כך שבכל ערב חזרנו לצימר/בית דירות ששהינו בו, הדירות ששהינו בהם היו עם מטבח מאובזר... כך שבבקרים היינו מכינים סדנוויצ'ים להמשך היום, ובערבים לפעמים היינו אוכלים במסעדות עם הילדים ולפעמים היינו מכינים ארוחת ערב בצימר.


חובה!! לקנות את כרטיס "זלצבורג כארד" , הכרטיס נותן לכם כניסה חופשית למעל 180 אתרים ואטרקציות, רכבלים ועוד... הכרטיס והאתרים שבו מכסים בצורה מושלמת את רוב האטרקציות שכדאי להגיע אליהם!


ביטוח נסיעות לחו"ל רכשנו דרך חברת פספורטכארד ( בלינק הבא) המשפחה שהצטרפה אלינו רכשה ביטוח נסיעות בחברת הפניקס ( בלינק הבא) וקיבלה 10% הנחה... בכל מקרה לא משנה איפה תעשו ביטוח, אל תשכחו להוסיף כיסוי לספורט אתגרי! כבודה! ואנחנו גם הוספנו כיסוי לביטול השתתפות עצמית לרכב שכור שלקחנו בנמל התעופה באוסטריה( שיהיה לכל מקרה).


לינקים למלונות שאנחנו לקחנו מופיעים בקובץ, בכל מקרה, הוספתי בקובץ לינקים לעוד מספר מלונות אחרים הנמצאים באזור ( במידה והמלון שאנחנו לקחנו אינו זמין בתאריכים שלכם).


לסיכום, הייתה חופשה משפחתית מצויינת, מלאה באטרקציות, לילדים לא היה משעמם אפילו לרגע אחד. זלצבורג מדהימה ביופייה, ואין לנו ספק שנחזור לשם בשנית הפעם לחבל טירול שלא הספקנו לעשות.


תהנו!









bottom of page