top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לטורקיה להשתלת שיער | פספורטכארד והראל ביטוח נסיעות

השורה התחתונה: מרבית מחברות הביטוח לא מאפשרות לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כאשר מדובר בטיסה למטרת טיפול רפואי או קוסמטי. אלו שכן מאפשרות זאת מתנות את רכישת הביטוח בתנאי שהטיפול הרפואי/קוסמטי אינו כרוך בהרדמה מלאה!! אלא הרדמה מקומית בלבד! ובתנאי שמדובר בטיפול שיניים או השתלת שיער בלבד. כל שאר הפרוצדורות והתהליכים הקוסמטיים כולל חומצה הילרונית או בוטוקס, השתלות חזה ועוד אינן מאושרות.


שימו לב! במקרה ואתם טסים לחו"ל לטובת השתלת שיער מומלץ לרכוש פוליסת נסיעות מול נציג בלבד ולא במסגרת רכישה אונליין. כמו כן, שחשוב לידע את חברת הביטוח על מהות הטיסה שלכם לחו"ל.



לרכישת פוליסה דרך המוקד והשארת פרטים: 077-2244332



החלטתם לטוס לטובת השתלת שיער בטורקיה או בכל מקום אחר בעולם, חשוב שתרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל, הבעיה מתחילה בעובדה שמרבית חברות הביטוח בישראל אינם מאפשרות לרכוש פוליסה במידה ואתם טסים למטרה זאת.


ביטוח פספורטכארד והראל ביטוח נסיעות

שתים מחברות הביטוח שמאפשרות לרכוש פוליסה לחו"ל כאשר המטרה היא השתלת שיער, הן חברות הביטוח הראל ביטוח נסיעות ופספורטכארד. הן מאפשרות את הרכישה בתנאי שתהליך השתלת השיער כרוך בהרדמה מקומית בלבד! ללא הרדמה מלאה. ובנוסף, בתנאי שנרכש ישירות מול נציג. שימו לב! במידה ורכשתם ביטוח בחברה אחרת, ייתכן כי לא תהיו זכאים לכיסוי במידה ובמהלך השתלת השיער וההשלכות שלו תהיו זקוקים לביטוח. ( חברת הביטוח לא תספק מענה על עניינים רפואיים כתוצאה מהשתלת השיער)


כיסויים והרחבות נוספות שמומלץ להוסיף ברכישה של ביטוח להשתלת שיער בטורקיה

כיסוי והרחבה לכבודה - בהתחשב בכמות המזוודות שאובדות/נעלמות לאחרונה, מדובר בכיסוי חובה. (הסטטיסטיקה כיום עומדת על 1 מתוך 70 נוסעים) שימו לב שחברת פספורטכארד מספקת במסגרת הכיסוי לכבודה את הפיצוי הגבוה ביותר בענף ביטוחי הנסיעות ובנוסף מספקת שירות של איתור המזוודה במידה והיא איחרה בהגעתה או אבדה רשמנו על השירות בצורה רחבה "Find My Luggage" כאן.


הרחבה לטלפון נייד וטאבלט - במידה ואתם טסים לטורקיה אנו ממליצים למבוטחים שלנו להוסיף כיסוי למקרה בו נגנב או אבד לכם המחשב או הטלפון הנייד שלכם.




לרכישת פוליסה דרך המוקד והשארת פרטים: 077-2244332

פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page