top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל לכבודה | חשוב אבל יש דברים חשובים יותר

פעמים רבות השאלה הראשונה שנשאלת על ידי המובטחים שלנו היא מה כולל הכיסוי לכבודה ומה הסכומים שהוא מכסה. אז נכון, ביטוח כבודה הוא חשוב, ותביעות בנושא כבודה הן בין התביעות השכיחות ביותר אם מדובר על איחור או אובדן של כבודה. אבל חשוב להבין שהכיסוי והפיצוי במקרה של אובדן או איחור בהגעת כבודה הוא שולי לעומת עשרות הכיסויים האחרים שיש בביטוח לחו"ל.



סעיפים וכיסויים נוספים לא פחות חשובים בביטוח נסיעות לחו"ל

בביטוח לחו"ל ישנם עוד עשרות כיסויים נוספים הנותים מענה כספי ומעבר לכך במקרים שונים ומגוונים העשויים לקרות לכם בחו"ל, החל מכיסוי לטיפולי חירום בשיניים, דרך לא עלינו אשפוז וטיפול בבתי חולים שעשויים להגיע במדינות מסוימות (לדוגמא בארה"ב) לעלויות של אלפי ואף עשרות אלפי דולרים במקרה של אשפוז חס וחלילה ואיתור וחילוץ שיכול להגיע לעלויות של מאות אלפי דולרים ( אגב בביטוח הנסיעות שלכם הכיסוי בנושא זה מגיע בחלק מחברות הביטוח ל 500,000$. ועכשיו ניכנס לפרופוציות, הכיסוי הבסיסי בנושא כבודה במקרה של אובן או איחור בהגעת מזוודה עומד על 150$ עד 200$ בחלק מחברות הביטוח. נכון, מדובר בכיסוי חשוב אבל שימו לב שהוא שולי לעומת שאר הכיסויים בפוליסת הנסיעות שלכם. בשורות הבאות נפרט על חלק מהכיסויים בנושא כבודה.



מה כולל הכיסוי הבסיסי לכבודה בפוליסת נסיעות לחו"ל?

בביטוח לחו"ל שלכם סעיף הכבודה במידה והוספתם אותו מוגבל עד לסכום של 2,250$ לדוגמא בחברת הראל, כאשר בכל פוליסות הנסיעות ישנה רשימה מפורטת כמה מהסכום הנ"ל מוקצה לכל סעיף. לשימושכם צרפנו רשימה חלקית של הכיסויים בנושא כבודה, כאשר על מנת לקבל מידע מלא ומפורט אנחנו תמיד ממליצים להיכנס למפרט הפוליסה המלא על מנת לקבל מידע מפורט ועדכני ככל הניתן.


הפניקס

פספורטכארד

הראל

סעיף/חברה

200$

​150$

150$

איחור בהגעת כבודה

550$

​500$

500$

דברי ערך

150$

​75$

75$

ערך מזוודה/תיק/ארנק

300$

​150$

250$

שיחזור מסמכים

​300$

300$

300$

מגבלה לפריט בודד

רכישה של כיסוי בנפרד

רכישה של כיסוי בנפרד

רכישה של כיסוי בנפרד

סלולרי/לפטופ/מצלמה

​300$

גניבת כבודה מכלי רכב

לא כל מה שקשור לכבודה מכוסה במסגרת ביטוח הנסיעות!


חשוב לשים לב כי במסגרת הביטוח לחו"ל והכיסוי בנושא כבודה מעבר לרשימת הפריטים שהפוליסה מכסה ישנם נושאים שאינם מכוסים. את הרשימה המפורטת והמלעה כרגיל ניתן לאתר במפרט הביטוח.


צרפנו לנוחיותכם רשימה חלקית של פריטים אשר אינם מכוסים במסגרת נושא הכבודה:

  1. כסף מזומן, המחאות, בולים, כרטיסי אשראי, סיכויים, תלושים ושוברי רכישה.

  2. הוצאת ויזה שהייתה בדרכון שאבד/נגנב/ניזוק

  3. תוכנות מחשב, תקליטורים, כרטיסי זיכרון, מפות ניווט למכשירים וכו'.

  4. מכשיר טלפון/לפטופ/מחשב נייד/טאבלט (קיים כיסוי בנפרד לסעיף זה)

  5. מצלמה ואביזריה ( קיים כיסוי נפרד)

  6. משקפיים, עדשות מגע, מכשירים רפואיים, תרופות, שיניים תותבות, מכשירי שמיעה.

  7. מטען אישי כגון: בשמים, מוצרי טבק, דברי מאכל ושתייה מכל סוג, איפור, קרמים וכו'.

  8. דברי אומנות

  9. ציוד סקי, צלילה, גילשה ואופניים מכל סוג ( בחלק מחברות הביטוח ניתן לרכוש כיסוי בנפרד לסעיף זה)

  10. ועוד... יש להתעדכן ברשימה המלאה והעדכנית בכל אחת מפוליסות הנסיעות בחברות הביטוח.

שימו לב! הכיסוי בגין סעיף הכבודה ניתן רק במידה ורכשתם /הוספתם את הסעיף לתוך ביטוח נסיעות שלכם.



הנחיות במקרה ונאלצתם להפעיל את הביטוח


1. במקרה של איחור בכבודה העולה על 12 שעות, בדרך כלל הסכום יוטען ישירות לחשבונכם או לכרטיס האשראי שחברת הביטוח סיפקה לכם ( לדוגמא פספורטכארד) מיד לאחר שתעדכנו את חברת הביטוחו דרכה רכשתם פוליסה.

2. במקרה של איבוד כבודה, או איחור בהגעתה, באחריותכם להמציא לחברת הביטוח אסמכתאות בגין רכישה של מוצרים ( במקרה של איחור כבודה) ואסמכתאות מחברת התעופה, משטרה וכו במקרה של איבוד או גניבה של הכבודה שלכם. ללא מסמכים אלו חברת הביטוח לא תטפל בתביעה.


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page