top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי אפילפסיה

לא מעט מהחולים באפילפסיה פעמים רבות נמנעים מטיסות וחופשות בחו"ל מחשש להתקף במהלך החופשה. ויש את אלו שמצד שני מייחסים חשיבות נמוכה למחלה או מתעלמים מהמחלה לחולטין בתואנה שההתקף האחרון היה לפני הרבה שנים.... ומה הסיכוי שזה יקרה דווקא בחופשה.


לקבוצה הראשונה אנחנו יכולים לבשר שניתן לטוס לחו"ל גם כשיש אפילפסיה כל עוד אתם מקפידים על מספר כללים שנפרט אותם בהמשך, לקבוצה השניה חשוב להדגיש כי גם אם היה לכם אירוע לפני הרבה שנים חשוב לקחת את הנושא בחשבון ולבטח את עצמכם לעל מקרה שלא יהיה (אנחנו תמיד נוהגים לומר שמרפי מחכה לנו תמיד מעבר לפינה... )





ביטוח לחו"ל לחולי אפילפסיה - דגשים חשובים

אז הבשורה הראשונה היא שניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל גם לחולי אפילפסיה. במהלך הרכישה של ביטוח הנסיעות יש להצהיר כמובן על המחלה ולהוסיף הרחבה לביטוח הנקראת "הרחבה למצב רפואי קיים" הכיסוי הנ"ל מייקר את הפוליסה, אבל אסור לוותר עליו בשום פנים ואופן! הכיסוי יספק לכם הגנה במקרה ותזדקקו חס וחלילה לטיפול רפואי במהלך השהות שלכם בחו"ל כתוצאה מהתקף.


טרם הרכישה של ביטוח הנסיעות

  1. במסגרת שאלון הצהרת הבריאות של חברת הביטוח יבקשו מכם מסמכים רפואיים המעידים על מצבכם הרפואי. חשוב להצטייד מבעוד מועד במסמכים עדכניים ככל הניתן ורשימת תרופות בהן שאתם נוטלים.

  2. חשוב!! לא לחכות לדקה ה 90 עם הביטוח! סביר להניח שהנציג שמטפל עבורכם בביטוח לחו"ל יעביר את המסמכים הרפואיים לחיתום רפואי ( בדיקה ואישור אצל רופא החברה), תהליך שיכול לקחת זמן, ובנוסף ייתכן בהתאם לחומרת המחלה שיבקשו מכם מסמכים רפואיים נוספים. אל תחכו לרגע האחרון, מומלץ להתחיל את התהליך של רכישת ביטוח הנסיעות מיד עם רכישת הכרטיס.

  3. מחיר הביטוח - קחו בחשבון כי ביטוח הנסיעות שלכם אינו סטנדרטי ולכן הוא צפוי להיות יקר יותר מפוליסות נסיעות "רגילות" . קחו זאת בחשבון כאשר את מתקצבים את החופשה שלכם.

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין לחצו כאן


הכנות טרם הטיסה והיציאה לחופשה

  1. יש לוודא שדיש בידכם מספיק ציוד רפואי, תרופות ועוד לכל מהלך החופשה, ויותר מזה, אנו ממליצים תמיד! לקחת יותר ממה שצריך, לכל מקרה שהחופשה תתארך, הטיסה תתעכב וכו.

  2. לוודא שיש בידכם אישורים רפואיים עדכניים בנוגע למחלה, רצוי באנגלית! על מנת להצדיק את התרופות והציוד הרפואי שאתם לוקחים עמכם.

  3. ביטוח נסיעות לחו"ל!! זה לא המקום לחסוך בו.


הכיסוי במסגרת ביטוח הנסיעות במקרה שרכשתם הרחבה למצב רפואי קיים

חברות הביטוח מגדירות הרחבה למצב רפואי קודם כשינוי פתאומי ולא צפוי במצב בריאותו של המבוטח במהלך שהותו בחו"ל במהלך תקופת הביטוח, מחמת מצב רפואי קודם מיוחד ( שצויין בתוך מפרט הפוליסה שרכשתם) וכאשר הטיפול הרפואי בשינוי כזה היה הכרחי מבחינה רפואית כטיפול חירום לביצוע בחו"ל והמבוטח לא יכול מבחינה רפואית לדחות את הטיפול עד לשובו ליששראל ו/או לשוב לישראל לביצוע הטיפול הרפואי.


במקרה כזה חברת הביטוח תספק מעטפת הגנה בסכומים בגובה של כ 100,000$ בהתאם לפוליסת הנסיעות שרכשתם ובהתאם לחברת הביטוח בה רכשתם את הביטוח לחו"ל ( חברת פספורטכארד והראל נסיעות לחו"ל מספקות כיסוי בגובה של 100,000$) .


מה עוד כדאי לדעת בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל

הדגשים הבאים נכונים לכל מי שטס לחו"ל ולא רק לחולי אפילפסיה, אחד מהדברים החשובים ביותר בעת רכישה של ביטוח נסיעות הינו נושא התאמת הפוליסה שרכשתם לתוכנית הטיול שלכם ככל הניתן.

תכננתם פעילות לא שגרתית כגון ספורט אתגרי? רכשו כיסוי לספורט אתגרי, אתם מטיילים מחוץ לערים במדינות עולם שלישי או שיצאתם לטרק בהרים? ודאו שיש לכם כיסוי לאיתור וחילוץ. ספורט חורף? סקי? כנ"ל! יש לבנות את הפוליסת נסיעות בהתאם לתוכנית הטיול.


יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין לחצו כאן


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.





bottom of page