top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

אוקראינה (אומן) | ביטוח נסיעות לחו"ל, דגשים, אזהרות מל"ל ותקשורת (esim)

Updated: Sep 9, 2023

כבכל שנה לא מעט ישראלים מתכננים את נסיעתם לאוקראינה לפני חגי תשרי. גם השנה למרות המצב הביטחוני והמלחמה בין אוקראינה לאומן לא מעט ישראלים לא מוותרים על הנסיעה, כתוצאה מכך ממשלת ישראל מנסה לתת מענה ומעבר לכך אנו ממליצים לכל הנוסעים בשום פנים ואופן לא לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל!


ביטוח נסיעות לחו"ל לאוקראינה ואומן וחבילת תקשורת ESIM

למרות המלחמה והמצב הביטחוני באוקראינה אלפי ישראלים צפויים לטוס לשם לקראת ראש השנה וחגי תשרי. על מנת לטוס בצורה בטוחה אנו ממליצים לכל הנוסעים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל על מנת לקבל מענה מלא במהלך השהות שלהם באוקראינה. כמו כן אנו ממליצים להצטייד מבעוד מועד בחבילת תקשורת Esim במידה והטלפון שלכם תומך בכך. לקבלת מידע על חבילת תקשורת Esim באוקראינה ניתן לקרוא כאן חברת wifly הישראלית וחברת Airalo הבינלאומית מספקות חבילות תקשורת במחירים אטרקטיביים לאוקראינה ולאומן בפרט.


חשוב לשים לב למספר דגשים חשובים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל באוקראינה:

  1. הפוליסה הבסיסית כוללת בתוכה כיסוי לאיתור וחילוץ, אם זאת מכיוון שמדובר במדינה במצב ביטחוני רגיש ובאזור לחימה חברות הביטוח השונות אינן יכולות להבטיח כי יתאפשר להפעיל את סעיף האיתור והחילוץ במידת הצורך, למרות זאת, אנו ממליצים לוודא שסעיף זה קיים בפוליסה שלכם.

  2. מוקד אנושי 24/7 - חשוב לוודא כי חברת הביטוח בה אתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל מפעילה מוקד חירום אנושי 24/7 גם במקרים רפואיים וגם במקרים ואירועים אחרים בהם חס וחלילה תצטרכו עזרה.

  3. כיסוי לכבודה - חשוב לוודא כי הביטוח שלכם כולל כיסוי לכבודה, ניתן לרכוש הרחבה לביטוח הכבודה אשר תכלול כיסוי לטלית ותפילין ושאר חפצי ערך אחרים ( מומלץ לבדוק את הנושא ישירות מול הפוליסה הרלוונטית)

  4. כיסוי ומענה רפואי - המענה הרפואי ניתן במסגרת פוליסת ביטוח הנסיעות הבסיסית שאתם רוכשים.

  5. תקשורת

שימו לב כי ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הכרחי בכל נסיעה לחו"ל ולא רק בעת נסיעה לאוקראינה ואומן גם אם אתם אנשים בריאים. חברת הביטוח פספורטכארד והראל ביטוח נסיעות לחו"ל מספקות למבוטחים שלהם מעטפת רחבה ומענה מקיף של שירותים רפואיים וטיפול באירועים בחו"ל. חברת פספורטכארד בנוסף לאמור מספרת במסגרת הכיסוי לכבודה שירות של מעקב אחר מזוודות ופיצוי כספי בגובה 150$ במידה והמזוודה שלכם לא הגיעה.







אזהרות מסע של המועצה לביטחון לאומי בקשר לאוקראינה

אם למרות הכל החלטתם לטוס לאוקראינה חשוב שתתעדכנו במידע הרלוונטי ביותר ותכירו את האזהרות של המל"ל בהקשר זה. מצ"ב ההודעה העדכנית של המועצה לביטחון לאומי בקשר לאוקראינה בחגי תשרי תשפ"ג:


"משרד החוץ פרסם אזהרת מסע עדכנית לאוקראינה לקראת החגים, שבה הוא קורא לאזרחי ישראל להימנע באופן גורף מלהגיע למדינה, כולל לעיר אומן. "בשל הימשכות המלחמה באוקראינה, משרד החוץ ממשיך וקורא לאזרחי ישראל להימנע באופן גורף מלהגיע לשטחי המדינה", נכתב באזהרת המסע. "אזרחים ישראלים הנמצאים באוקראינה נקראים לעזוב מיידית את גבולותיה. המצב הביטחוני, כולל סכנת הפצצות מהאוויר או ירי רקטות, ממשיך להיות נפיץ ומהווה סכנה ממשית. בשל המלחמה והקרבות בין כוחות רוסיה לבין כוחות אוקראינה, קורא משרד החוץ לאזרחי ישראל להימנע מלהגיע לשטחי אוקראינה, כולל לעיר אומן וסביבותיה".


למרות הכל החלטתם לטוס, אתן מוזמנים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בלינק המצורף או להשאיר פרטים ויחזור אליכם נציג.




פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page