top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לבני 80 ומעלה | פספורטכארד

Updated: Jun 4, 2023

בני הגיל השלישי ובני 80 ומעלה יכולים לבטח את עצמם בביטוח נסיעות אך חשוב לשים לב כי הביטוח נסיעות לחו"ל של חברות הביטוח כדוגמת פספורטכארד מוגבל מבחינת מספר הימים שניתן לרכוש לביטוח.

זה לא קורה הרבה, אבל מדי פעם גם אנחנו מופתעים לטובה. סיפור שהיה כך היה...

לפני כחודש יצר עמנו קשר "בחור" בן 86, וביקש לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. "אני טס לתקופה ארוכה ואף חברת ביטוח לא מוכנה לבטח אותי"... סיפר לנו.


תוך כדי השיחה עמו אנחנו מבינים מיד שקיבלנו לידינו אתגר לא פשוט. בן 86! וכוחו עדיין במותניו, מצב בריאותי תקין בסה"כ ( פרט לדברים הסטנדרטיים הקשורים לגילו). והוא מעוניין לטוס לחופשה ארוכה של כמעט שנה בהודו.


ליצירת קשר ורכישה של ביטוח פספורטכארד





ביטוח נסיעות פספורטכארד לגיל השלישי, מוגבל במספר הימים ויש לתכנן מראש

מרבית מבני הגיל השלישי אינם מודעים לעובדה שחברות הביטוח מגבילות את תקופת הביטוח המרבית.

למעשה במרבית מחברות הביטוח מעל גיל 80 מאפשרים במקסימום 30 ימים ( במקרה של פספורטכארד). ומעל גיל 84 מספר הימים פעמים רבות מצטמצם עוד יותר. ראו את הטבלה המצורפת בה ניתן לראות את מספר הימים שניתן לבטח בעבורם בכל גיל: ( הנתונים המוצגים מתוך מפרט פוליסת ביטוח הנסיעות פספורטכארד)

תקופת ביטוח מרבית

גיל

עד 90 ימים

0-18

עד 180 ימים

19-60

עד 90 ימים

61-75

עד 30 ימים

76-84

עד 15 ימים

85+


מה הפתרון לביטוח נסיעות לחו"ל לבני הגיל השלישי ובמיוחד מעל גיל 80

1. ראשית - חשוב לתכנן מראש כך שהתוכנית תתאים למספר ימי הביטוח המרביים

2. חשוב לרכוש את ביטוח הנסיעות במקביל לרכישת כרטיסי הטיסה או חבילת הנופש על מנת למנוע הפתעות

3. נכון, לא קיימים הרבה מקרים של בני 86 שמחליטים לטוס לתקופה של שנה בהודו, במידה וקורה מקרה שכזה דברו עמנו, ייתכן שנוכל לעזור בפתרונות יצירתיים.


בחזרה לבחור בן ה 86, בסופו של תהליך קיבלנו אישור מחברת הביטוח לבטח אותו לתקופה של 30 יום בלבד. הפתרון היצירתי במקרה שלו נגע לעובדה שהוא בעל ממון, והחליט למרות הכל, אחת לחודש לחזור לישראל, לחדש את הביטוח ולהמשיך את הטיול שלו ברחבי העולם.


דגשים לביטוח נסיעות לבני הגיל השלישי

  1. תכננו מראש ותהיו ערים לנושא הגבלת הימים, במידת הצורך ניתן ליצור עמנו קשר ישירות וננסה לעזור.

  2. התאימו את הכיסויים הביטוחים לתוכנית הטיול. שימו לב שפעילות ספורט אתגרי בגילאים מבוגרים לא תתאפשר ולכן גם לא ניתן לרכוש הרחבה לספורט אתגרי.

  3. חשוב להוסיף כיסוי לקיצור וביטול נסיעה ניתן להרחיב ולקרוא על הנושא בבלוג שלנו

  4. שימו לב! המחיר של הביטוח נסיעות לחו"ל בגיל מבוגר הוא יחסית גבוה ולכן חשוב לקחת את נושא המחיר בחשבון בעת תמחור הנופש שלכם בחו"ל.

  5. והכי חשוב! אל תוותרו על ביטוח נסיעות למרות המחיר! במידה וחס וחלילה תזדקקו לסיוע בחו"ל העלות שלו עשויה להגיע לסכומים אסטרונומיים שיהיה לכם קשה לעמוד בהם.

למידע נוסף צרו עמנו קשר ואחד מהמומחים שלנו בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל יחזור אליכם .

ליצירת קשר ורכישה של ביטוח פספורטקארד

לשאלות ומענה דרך המוקד התקשרו למספר: 077-2244332


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page