top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח לחו"ל לבני 80 ומעלה ובני הגיל השלישי| הראל ביטוח נסיעות

Updated: Sep 13, 2023

בני הגיל השלישי פעמים רבות נתקלים במורכבות של רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. הראל ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר רכישה של ביטוח נסיעות לבני 80 ומעלה לתקופה של 30 יום. בשורות הבאות ננסה לעשות קצת סדר בנושא המורכב ולתת דגשים בנושא תכנון החופשה לבני הגיל השלישי.


ליצירת קשר ורכישה של הראל ביטוח נסיעות





הראל ביטוח נסיעות לגיל השלישי, ניתן לרכוש עד 30 יום

שימו לב שלכל חברת ביטוח יש את המדיניות שלה בכל מה שקשור למספר ימי הנסיעה המקסימאליים הניתנים לביטוח. ומעבר לכך המדיניות שונה בהקשר של גילאים שונים בכלל חברה. בחשבון לקחת בחשבון שהעלות של הביטוח גבוה יחסית, פעמים רבות העלות של הביטוח לחו"ל במיוחד אם אתם טסים לתקופה ארוכה יכולה להגיע לסכומים של מאות שקלים, ולכן כדאי לשים לכל לב בעת תכנון התקציב של הטיול. פרמטר נוסף שיכול לגרום לעיכוב בהפקת הפוליסה הוא הנושא הרפואי. שימו לב כי גם אם אתם נוטלים כדורים, ישנן תרופות מסוימות ( כמו כולסטרול ולחץ דם) שאינן דורשות חיתום מיוחד. ניתן לקרוא על כך בכתבה שרשמנו בנושא הצהרת בריאות.

תקופת ביטוח מרבית

גיל

עד 180 יום

0-60

עד 120 ימים

61-75

עד 60 ימים

76-80

עד 30 ימים

81-95

כפוף לשיקול רפואי

95+


מה הפתרון של הראל ביטוח נסיעות לבני הגיל השלישי ובמיוחד מעל גיל 80

1. ראשית - תכננו את הטיול מראש וכמה שיותר מוקדם ( אנחנו אוהבים להיות ספונטניים אבל לא במקרה הזה) , במהלך התכנון וודאו מראש כי התוכנית מתאימה למספר ימי הביטוח המקסימאליים הניתנים לרכישה. תזכורת - הראל ביטוח נסיעות במסגרת הפוליסה מאפשרת רכישה מעל גיל 80 עד 30 יום.

2. רכשו את ביטוח הנסיעות שלכם במקביל לרכישה של כרטיסי הטיסה, שריון המלונות ושאר האטרקציות.

3. התאימו את הביטוח נסיעות לתוכנית החופשה. בנוסף אנו ממליצים לא לוותר על כיסויים כגון כבודה ואיתור וחילוץ הכלולים בתוך הפוליסה הבסיסית אך ניתנים להסרה במידה ותחפצו בכך

4. במידה ואתם יודעים כי מצב בריאותכם אינו תקין, הכינו מבעוד מועד מסמכים רפואיים רלוונטיים, ייתכן שחברת הביטוח תבקש מכם להציג את המסמכים הללו לטובת עריכת הביטוח.


דגשים לביטוח נסיעות לבני הגיל השלישי

  1. תכננו מראש ותהיו ערים לנושא הגבלת הימים, במידת הצורך ניתן ליצור עמנו קשר ישירות וננסה לעזור.

  2. ספורט אתגרי - בחלק מחברות הביטוח לא ניתן לרכוש ביטוח לספורט אתגרי בגילאים מסויימים. מומלץ לבדוק זאת לפני שאתם מתכננים פעילויות הנחשבות למסוכנות או לא שיגרתיות.

  3. שימו לב כי כיום ניתן לרכוש הרחבה לביטול וקיצור נסיעה כמעט בכל חברות הביטוח. כדאי לשקול בחיוב הוספה של הכיסוי לביטוח נסיעות שלכם. ניתן לקרוא על הכיסוי לביטול וקיצור נסיעה בבלוג שלנו.

  4. רשמנו על כך קודם, המחיר של ביטוח נסיעות לחו"ל לבני הגיל השלישי עשוי להגיע למאות שקלים, למרות זאת! מדובר בביטוח חשוב וחלק בלתי נפרד מהחופשה שלכם בחו"ל... אל תוותרו עליו. והכי חשוב! אל תוותרו עליו.

נשמח לתת מענה טלפוני במידה ויש לכם שאלות נוספות. צרו עמנו קשר ואחד מהמומחים שלנו בנושא יחזור אליכם .

ליצירת קשר ורכישה של הראל ביטוח נסיעות

לשאלות ומענה דרך המוקד התקשרו למספר: 077-2244332


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page