top of page
  • הראל ביטוח נסיעות לחו"ל

עצות סייבר לטסים לחו"ל

Updated: Apr 24, 2023


התנהלות נכונה בכל הקשור לסכנות סייבר אינה מוגבלת לבית או למשרד. חשוב לדעת לאבטח את עצמנו ואת המכשירים איתם אנו טסים לחו"ל. התנהגות נכונה וזהירה כשאנו מטיילים בחו"ל או בנסיעת עסקים יכולה להגן עלינו מפני סיכוני סייבר שונים.

ביטוח נסיעות לחו"ל - ביטוח מכשיר סלולרי


מצורפים מספר טיפים להתנהלות בטוחה וחכמה באינטרנט בזמן הטיול:

לפני הטיסה

  1. גבו את המידע האישי שלכם, מהמחשב ומהטלפון, אנשי קשר, תמונות, מסמכים וכל מידע אחר שחשוב לכם. ניתן לגבות את המידע בענן או בכונן חיצוני אשר ישאר בארץ.

  2. הקפידו לנעול את המכשירים שלכם כאשר אינכם משתמשים בהם, הפעילו את אפשרות הנעילה האוטומטית כך שהמחשב והטלפון ינעלו באופן אוטמטי כאשר אינו בשימוש. זכרו, מכשירים נעולים מונעים מחיקת מידע מהמכשיר.

  3. רצוי ואף מומלץ להתקין אנטי וירוס, על כל המכשירים שלכם כולל הטלפון והמחשב!

בזמן השהות שלכם בנופש או בחופשה בחו"ל

  1. נטרלו את אפשרות החיבור האוטומטי לרשתות WIFI וכבו את אפשרות ה BLUETOOTH כאשר אינכם משתמשים בו. בחלק מהמכשירים אפשרויות אלו פועלות אוטומטית באופן קבוע ויש לנטרלם על מנת למנוע חדירה לטלפון.

  2. נסו ככל הניתן להימנע מחיבור לרשתות WIFI ציבוריות ( לדוגמא: בשדה התעופה, מסעדות בית המלון וכו'...)באם אתם חייבים ודאו כי הרשת מאובטחת את שם הרשת ואת הסיסמא ואת תהליך הרישום באמצעות צוות המקום על מנת לוודא שהרשת האלחוטית לגיטימית.

  3. בכל מקרה של חיבור לרשתות WIFI ציבוריות, נסו להימנע ככל הניתן מביצוע של פעולות רגישות כגון, גלישה לחשבון הבנק שלכם, רכישה באינטרנט ועוד.

  4. בעת גלישה האינטרנט רצוי לגלוש לאתרים מאובטחים ומוכרים בלבד.

  5. רצוי להימנע מחיבור המכשיר הסלולרי לעמדות הטענה ציבוריות מחשש לגניבת מידע מהמכשיר או גניבת המכשיר עצמו.

  6. מחשבים ציבוריים? רצוי להימנע מביצוע פעולות רגישות במחשבים אלו כגון גלישה לחשבון הבנק וכדומה.

אנו מאחלים לכם שהות נעימה ופוריה בחו"ל.

זכרו... ניתן תמיד לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי במקרה של גניבת המכשיר הסלולרי והמחשב הנייד!

למידע נוסף:


יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל לחצו כאן




פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page