top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות למזרח הרחוק | ביטוח לחו"ל

תכננתם תוכנית לטיול למזרח הרחוק, בניתם לו"ז מפורט, רכשתם כרטיסי טיסה ואפילו בדקתם שהדרכונים שלכם בתוקף, זו בדיוק הנקודה שחשוב לעצור ולבדוק את נושא הביטוח נסיעות למזרח הרחוק.





דגשים בביטוח לחו"ל למזרח הרחוק - או במילים אחרות, מה שונה ממדינות אחרות?

את האמת זה לא שונה בהרבה, אבל חשוב לנו כרגיל להדגיש כי גם במזרח הרחוק חשוב לבצע התאמה מדויקת ככל הניתן של ביטוח הנסיעות לחו"ל שלכם בהתאם לתוכנית הטיול והלו"ז המתוכנן.


המזרח הרחוק זה הגדרה רחבה מאוד, ולכן ביטוח נסיעות לטוקיו, יפן שכוללת בעיקר ביקור בעיר, מסעדות קניות מופעים וכדומה תהיה שונה מפוליסת נסיעות לתאילנד שכוללת ביקור בחופים ספורט אתגרי, טיולי ג'יפים ועוד...



אז מאיפה מתחילים?

הגדירו במדויק את אופי הטיול ואת מדינת היעד אליה אתם מגיעים ובדקו האם ישנם מאפיינים בולטים שחשוב לשים אליהם לב באותה מדינה ובהתאמה לתוכנית הטיול שלכם, לנוחיותכם רשימה חלקית.


האם מדובר במדינת "עולם שלישי"? (לדוגמא: הודו, תאילנד, וייטנאם וכו') - רצוי במדינות אלו לשים דגש על ביטוח נסיעות אשר נותן מענה רפואי אנושי בעברית! 24/7. ( פספורטכארד, הראל נסיעות לחו"ל, כלל ביטוח נסיעות, הפניקס)


האם מתוכננת לכם במהלך הנסיעה פעילות לא שגרתית? ( ג'יפים, ספורט ימי, ספורט חופי וסוגי ספורט נוספים הנחשבים לאתגריים) - חשוב להוסיף לפוליסה כיסוי לספורט אתגרי!


האם אתם צפויים לטייל בערים מרכזיות גדולות בלבד? או שבתוכנית אתם יוצאים לטיולים מחוץ לערים המרכזיות והמוכרות? - במידה וכן חשוב לוודא שיש לכם בתוך הפוליסה כיסוי למקרים של איתור וחילוץ


שוכרים רכב בחו"ל? - שווה לשקול רכישה של השתתפות עצמית במקרה של רכב שכור.


האם אתם נוסעים בקבוצה מאורגנת? - שווה לוודא עד כמה שניתן כי לכל המטיילים אתכם בקבוצה ביטוח דומה לשלכם ורצוי שיהיה באותה חברת ביטוח. לטובת נוחות תפעול במקרה של תביעה.


חוששים משינויים וביטול הטיול כתוצאה מסיבות רפואיות או צו 8? - כדאי לשקול להוסיף לביטוח הנסיעות כיסוי לביטול וקיצור נסיעה


חשוב להדגיש שמדובר ברשימה מצומצמת של כיסויים ביטוחים אשר ניתן להוסיף לביטוח לחו"ל ובמידה ויש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לטובת התאמה מדוייקת של הפוליסה.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.






bottom of page