החידושים הטכנולוגיים וההתקדמות המחישובית בשנים האחרונות הציבו אתגר לא קטן גם בפני חברות הביטוח השונות, הראשונה שהרימה את הכפפה לפני מספר שנים הייתה חברת פספורטכארד אשר הפכה את המשוואה ורתמה לטובתה את ההתקדמות הטכנולוגית.
ובשורה התחתונה בשנים האחרונות אנו עדים למספר הולך וגדל של חברות ביטוח אשר מנצלות את ההתקדמות הטכנולוגית על מנת לשפר ולייעל את השירות ללקוח.
זוכרים את הימים בהם במקרה בו הייתם צריכים לתבוע את חברת הביטוח בגין מקרה שקרה בחו"ל הייתם צריכים לשלם מכיסכם... לקחת קבלות ולאחר מכן להגיע לארץ על מנת לתבטע את חברת הביטוח?
תחשבו שוב... הימים האלו עברו להם מהעולם. אז באילו חברות ניתן לקבל את שירות העתיד?
פספורטקארד:
חברת פספורטכארד, אשר חרטה על דגלה את הסלוגן : " הביטוח שמשלם במקום" הייתה מהראשונות בתחום, ונכון להיום מציאות ללקוח 2 אלטרנטיבות,
הראשונה: כרטיס פספורטכארד - במקרה תביעה בזמן בו אתם עדיין בחו"ל חברת הביטוח לאחר שיצרתם איתה קשר ודיווחתם על המקרה הביטוחי תטעין לכם את הכרטיס אשראי בכסף על מנת שתוכלו לשלם כבר במקום! מהמקרים הפשוטים ביותר של איחור או אובדן של המזוודה ועד המקרים המורכבים יותר של ניתוחים וכדומה.
השנייה: אפליקציית פספורטכארד, דרך האפליקציה ניתן להגיש תביעה להעלות מסמכים רפואיים ואף לקבל תשלום כבר בזמן השהייה שלכם בחו"ל.
מגדל:
מגדל שעברה שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות, פיתחה גם היא אפליקצייה אשר דרכה ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי על רופאים , בתי חולים ונותני שירות שונים בחו"ל, בנוסף ניתן דרך האפליקציה להגיש תביעה, לסרוק מסמכים ואף לקבל כסף, ישירות לחשבון הבנק שלכם כבר בזמן השהייה בחו"ל.
בשורה התחתונה... בפעם הבאה לפני שאתם טסים לחו"ל רצוי לבחון את השירות של חברת הביטוח הרבה לפני המחיר.
מהניסיון הרב שיש לנו בשנים האחרונות והתביעות הרבות ששולמו על ידי חברות הביטוח החידושים הטכנולגיים שיפרו בצורה דרמטית את השירות ללקוח, והקלות בה ניתן לתבוע את חברת הביטוח לקבל כסף ומידע.
חופשה נעימה!